جوانان آزاده پرچم برائت از استکبار را برافراشته نگاه خواهند داشت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «امروز جوانان آزاده این ملت شریف تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای با پاسداشت حماسه ۱۳ آبان پرچم برائت از استکبار جهانی را در انظار جهانیان برافراشته نگاه خواهند داشت»

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای بدین مضمون صادر کرد.

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

خداوند تقابل جریان‌های حق و باطل را سنت قرار داد و پیروزی جبهه حق را برای ایمان‌آورندگان درگاهش در تمام طول زندگی بشر تضمین کرد اما همواره از میان خیل مردمان در اعصار مختلف عده‌ای اندک وعده نصرت خالقشان را باور کرده و در برابر ایادی شیطان پرچم مقدس حق را علم کردند. آنان که در این راه صادق بودند و گذر زمان نتوانست از ثبات قدمشان بکاهد، یقینا پیروزان تاریخند چنانکه نمی توان در هیچ نقطه ای از این سیر تقابلات پرچم عزیز حق را در اهتزاز ندید.

در برگی از تاریخ زندگی بشر، هنگامی که ظالمان در استعمار و استثمار و چپاول حقوق مستضعفین گوی سبقت را از یکدیگر می ربودند، امتی آزاده و دلداده اهل بیت (علیهم السلام) در برابر ایشان قد علم نمود و آیه شریفه((کَم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللّهِ)) را با نثار خون عزیزانش معنا بخشید.

اما حماسه ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ نشان داد آن ملت عزیز بصیرانه می تواند مکر مستکبر را با امداد الهی، وحدت و رهبری خمینی بت‌شکن به نقطه عطفی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران مبدل نماید. حماسه‌ای که آن جوانان مخلص با تکیه بر اعتقاداتشان رقم زدند.

امروز نیز همان جوانان آزاده این ملت شریف تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای با پاسداشت حماسه ۱۳ آبان پرچم برائت از استکبار جهانی را در انظار جهانیان برافراشته نگاه خواهند داشت.

ناامیدان و مرعوبین قدرت پوشالی غرب بدانند تا ظلم باشد مبارزه هست و مرد این میدان به قول علمدار مقاومت اسلامی سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی ما هستیم.

بهانه‌ای که امروز اشعری‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران را به میدان مذاکره با کفر می‌کشاند، چهره بزک شده استکبار توسط غرب‌زده‌هایی است که حافظه تاریخی آن ها روز به روز ضعیف تر شده و چیزی به اضمحلال آن نمانده است. اما عمق بصیرت ملت ایران فریب استکبار و شعارهای عوام فریبانه آنان را نمی‌خرد  و در پس شعار دروغین آزادی بیان و توهین به پیامبر مقدس و مکرم اسلام را می‌بیند و به هیچ وجه عزت مقاومت را به ذلت مذاکره با قاتلین خون فرزندانش نخواهد فروخت.

انشاءالله بنا به فرموده پیر فرزانه انقلاب آمریکا همچون کشتی تایتانیک با همه شکوه و جلالش غرق خواهد شد و دور نباشد که تقاص خون سردار شهیدمان را با ترک خفت بارش از منطقه بپردازد.

انشاءالله انقلاب اسلامی ایران با عنایت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم به دور از گزند ایادی کفر همچنان فاتحانه تا انقلاب مهدی موعود (عج) گام خواهد برداشت.

والله خیر الماکرین