دکتر سیدمجتبی حسینی در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی: مگر انقلابی گری به جز خدمت به مردم است؟

سید مجتبی حسینی؛ نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه همدان و فامنین در مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی خود سخنرانی کرد.

به گزارش فردای همدان، دکتر سید مجتبی حسینی در این مراسم، با اشاره به اینکه انقلابی گری جز خدمت به مردم نیست، گفت: مردم همدان همیشه نشان دادند که چقدر پای کار هستند، این مردم نباید نادیده گرفته شوند، مردم همدان همیشه ولایتمدار بودند و وضعیت اجتماعی و اقتصادی حال حاضر حق آنها نیست.

سید مجتبی حسینی درباره احزاب بیان کرد: باید از اصلاح طلبی و اصول گرایی عبور کنیم؛احزاب سرمایه اجتماعی ما هستند و نتیجه کاهش سرمایه اجتماعی،بی اعتمادی است.

وی تأکید کرد: احزاب باید مسئول عملکرد افرادی باشند که معرفی می کنند.

دکتر حسینی با طرح این سوال که حساب ما جوانان دهه شصتی را چه کسی تسویه می کند، تصریح کرد: کشور ما امروز یکی از جوان ترین کشورهای منطقه است اما از ظرفیت جوانان به درستی استفاده نشده، پس چه زمانی باید جوانان، خود را در جامعه ثابت کنند؟

سید مجتبی حسینی افزود: من 3 هزار شغل بدون حمایت دولت ایجاد کرده ام؛ درحال حاضر کسی وعده خلق ثروت می دهد که این کار را انجام داده است.

وی ادامه داد: باید افراد جوان، صاحب فکر، خلاق و نوآور وارد عرصه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شوند.

حسینی با بیان اینکه امروز بی اعتمادی درکشوردر حال افزایش است، گفت: 41 سال خون بابت این نظام داده شده و نباید اجازه دهیم این اعتماد و وحدت ملی از بین برود.

وی با تأکید بر اینکه دلیل ناکارامدی امروزاقتصاد کشور، عدم اتکا به جوانان و مدیران نا کارآمداست، بیان کرد: اوضاع اقتصادی کشورنابسامان است؛وضع معیشتی مردم خوب نیست،اقتصاد به عنوان عنصرکلیدی هر کشوری مطرح است و اقتصاد ضعیف عامل سلطه پذیری است.

دکتر سید مجتبی حسینی یکی از چالش های کشور را ناکارآمدی مسئولین بیان کرد و گفت: چنانچه با این روند پیش برویم امنیت کشور خدشه دارخواهد شد.