آماده‌باش ستاد برف‌روبی شهرداری

عمليات برف‌روبي و پاک‌سازي معابر شهر همدان با 600 نفر از نیروهای خدمات شهري و 135دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين
انجام شد.

به گزارش فردای همدان، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: از صبح روز چهارشنبه با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و بارش برف، ستاد برف‌روبی شهرداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا پایان بارش و رفع مشکلات شهری در اماده باش کامل خواهند ماند.

علی ضمیر در خصوص عمليات برف روبي و پاک‌سازي معابر اصلي و فرعي شهر همدان گفت: همزمان با شروع بارش برف ،135 دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين اعم از تيغه برفروبی و گريدر، نمک پاش مکانيزه و دستی ، بابکت و600 نفر نيرو و راننده حوزه خدمات شهري عمليات پاک‌سازي، برف‌روبي و حمل و نقل برف از معابر شهری را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه پاکسازی معابر اصلی و فرعی و تسهیل تردد شهروندان در روزهای برفی از اولویت های مدیریت شهری است افزود: علاوه بر موارد ذکر شده درختان معابر و پارکها به ویژه درختان سوزنی برگ نیز برف تکانی شده اند تا جلوی شکستگی احتمالی آنها گرفته شود.

وی بیان کرد: بازدیدهای میدانی نیز از نقاط مختلف شهر همدان نیز از چهارشنبه آغاز شد و سرعت بخشیدن به خدمات رسانی مدیریت شهری مشارکت مردمی را می طلبد.

علی ضمیر افزود: با توجه به حجم بالای بارش‌ برف ، از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام پذیرد و در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه 137 تماس بگیرند.