کمک به اشتغالزایی؛ فرصتی برای مدیران شهری

فرماندار ويژه شهرستان ملاير: تدابیر ارزشمندی توسط استاندار فرهیخته و پرتلاش همدان در بحث اشتغال و پرداخت تسهیلات در استان اخذ شده است و مديران بايد از اين فرصت نهايت استفاده را نمايند.

فرماندار ويژه شهرستان ملاير: تدابیر ارزشمندی توسط استاندار فرهیخته و پرتلاش همدان در بحث اشتغال و پرداخت تسهیلات در استان اخذ شده است و مديران بايد از اين فرصت نهايت استفاده را نمايند.

به گزارش فردای همدان، روز چهارشنبه، ولدی، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان که با حضور پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران کل حاضر در جلسه، و تقدير از خدمات استاندار پرتلاش و فرهیخته‌ی استان همدان جناب آقای مهندس شاهرخی، در راستای سند راهبردی استان و نگاه مثبت به سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر، اظهار داشت: در جذب اعتبارات طرحهای سرمایه‌گذاری، حدود ۷ درصد از میزان تعهد شهرستان، جذب نشده است و بايد تلاشها در اين زمينه بيشتر شود

وي افزود: دولت تسهيلات مناسبي را در حوزه اشتغالزايي به ويژه در روستاها پرداخت مي کند که بايد از اين فرصت به وجود آمده نهايت استفاده بعمل آيد.

ولدی تصريح کرد: شهرستان ملاير به عنوان دومين شهرستان بزرگ و پرجمعيت استان با قابليت‌هاي بسيار زيادي مطرح است و بايد شأن و جايگاه شهرستان حفظ شود.

وي عنوان کرد: در سطح استان، استاندار محترم به شدت پيگير طرح‌ها و پرداخت تسهيلات اشتغالزايي است و در شهرستان نيز، تلاش می‌کنیم تا به زودی اين امر محقق شده و تعهدات دیده شده در سند راهبردی شهرستان به سرانجام برسد.

وي با اشاره به طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بخش‌های روستایی، صنعتی، طرح‌های فراز و گلخانه‌ها اظهار داشت: بايد حرکت ما رو به جلو باشد و معضلات و مشکلات در حين کار احصاء و نسبت به رفع آن اقدام شود.

فرماندار ويژه ملاير عنوان داشت: با ایجاد کمیته‌های مختلف در فرمانداری، تمام موانع موجود سرمایه‌گذاری احصا شده و برای هر طرح، یک پرونده با چهار امضا (دستگاه متولی، اداره‌ی کار، تعاون و رفاه اجتماعی،بانک و شخص سرمایه‌گذار) تشکیل داده‌ایم تا مشکلات هر بخش به صورت شفاف مشخص گردد.

وی با گلایه‌مندی از عملکرد تعدادی از بانک‌های شهرستان در عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیان کرد: بانکها باید در پذیرش وثیقه‌ها با نگاه مثبتی به این مقوله نگاه کنند.

ولدی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های متولی در شهرستان عنوان کرد: بايد حداکثر تلاشمان را بکار بگیریم تا بتوانيم اين اعتبارات را جذب کرده و در جهت ايجاد اشتغال گامهاي مثبتي برداريم. وي در پایان تأکید کرد: اين فرصتي است که براي مسئولان مهيا شده و بايد براي رضايت خداوند و مردم از اين فرصت نهايت استفاده را ببريم که شايد ديگر هرگز چنين فرصتي به ما داده نشود