بحران مدیریتی دامن گیر پاس شد

ابهام در وضعیت مدیریتی و مشکلات مالی باشگاه پاس باعث خودداری کادر اجرایی و بازیکنان از تمرین شد. به گزلرش فردای همدان، عصر امروز تیم فوتبال پاس همدان تنها با 12 بازیکن برگزار شد و سایر بازیکنان، عوامل پزشکی و تدارکاتی پاس در تمرین حاضر نشدند. بازیکنان این تیم معتقدند مشکلات پاس فراتر از این […]

ابهام در وضعیت مدیریتی و مشکلات مالی باشگاه پاس باعث خودداری کادر اجرایی و بازیکنان از تمرین شد.
به گزلرش فردای همدان، عصر امروز تیم فوتبال پاس همدان تنها با 12 بازیکن برگزار شد و سایر بازیکنان، عوامل پزشکی و تدارکاتی پاس در تمرین حاضر نشدند.

بازیکنان این تیم معتقدند مشکلات پاس فراتر از این است که مسئولان به دنبال تغییر زمین مسابقه تیم باشند.

به گفته آنان، مشکل اصلی پاس مسایل مدیریتی و مالی است و اگر این شرایط ادامه یابد، پاس به بحران اساسی خواهد خورد.

هفته گذشته مسئولان ورزش همدان در نامه ای به هیات فوتبال خواستار تغییر زمین بازی تیم پاس از ورزشگاه شهدای قدس به ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج شدند.

بازیکنان پاس می گویند: ای کاش مشکل تیم زمین مسابقه بود بلکه اکنون نیاز مالی بیش از پیش احساس می شود چرا که حتی برای نیازهای روزمره تیم از جمله آب معدنی و وعده غذایی مشکل داریم.

افزون بر این بازیکنان غیر بومی با گلایه مندی از وعده های مطرح شده ، یادآور شدند: قبل فصل مسئولان باشگاه اعلام کردند که درصدی از قراردادها را پیش از شروع مسابقات پرداخت می کنند اما با گذشت چهار هفته از بازی ها هنوز درصدی پرداخت نشده است.

این عده که تمایلی به اعلام نام خود نداشتند، افزودند: خانواده بازیکنان غیربومی چشم انتظار پرداختی های مالی بازیکنان هستند تا امرار معاش کنند چرا که یک فوتبالیست شغل دیگری ندارد و تمام امید او همین قراردادهای فصلی است.

همچنین پزشک و تدارکات تیم چندین ماه است بدون حقوق در تمرین و مسابقات حضور می یابند و ریالی بابت خدمات ارایه شده دریافت نکرده اند.

همین مساله باعث شد تا صبح امروز از احمد جمشیدیان بابت عدم حضور در تیم عذرخواهی کنند و تاکید داشتند که تا زمان پرداختی های مالی از حضور در تمرین خودداری می کنند.