شهرک پرندگان ایجاد می‌شود/ احداث باغ مشاهیر در همدان

شهردار همدان با اشاره به ایجاد شهرک پرندگان و انتقال آن به جاده ملایر، گفت: راه اندازی رینگ سوم شهری و اجرای کمربند سبز شهر همدان و اجرای آن، راه اندازی و افتتاحیه دفتر نماینده وزارت خارجه در همدان، احداث پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت و کلنگ زنی آن، احداث پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان و همچنین احداث ۲۵پارک […]

شهردار همدان با اشاره به ایجاد شهرک پرندگان و انتقال آن به جاده ملایر، گفت: راه اندازی رینگ سوم شهری و اجرای کمربند سبز شهر همدان و اجرای آن، راه اندازی و افتتاحیه دفتر نماینده وزارت خارجه در همدان، احداث پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت و کلنگ زنی آن، احداث پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان و همچنین احداث ۲۵پارک دیگر و اجرای آنها از جمله برنامه ها است.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، عباس صوفی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش و اقدامات شهرداری همدان در حوزه تبلیغات و معرفی “همدان ۲۰۱۸”، اظهار کرد: قرار گرفتن تبلیغ همدان ۲۰۱۸ در دستگاه های خود پرداز، تبلیغات محیطی و آماده شدن یک پکیج تبلیغاتی که دارای ۴۰ طرح همدان ۲۰۱۸  است از جمله اقدامات است؛ اما بودجه بکیج تبلیغاتی به تصویب نرسیده است و به محض تصویب بودجه، این طرح اجرا خواهد شد.

 

شهردار همدان با اشاره به اینکه در آینده  اقداماتی را در حوزه روابط عمومی شهرداری خواهید دید، افزود: اجرای پیاده راه های اکباتان و بوعلی و میدان امام در حوزه مدیریت شهری باعث ایجاد فرهنگ پیاده روی و هضم و حل ترافیک سنگین شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه با مصوبه شورای شهر ساختمانی جهت مطبوعات تعبیه و به خبرنگاران و اهالی رسانه داده خواهد شد، بیان کرد: همچنین 200 پروژه  در دست اقدام است که ۱۰۰ عدد از این پروژه ها مربوط  به مناطق پایین شهر و مناطق حاشیه شهر است.

 

صوفی ادامه داد: از اقدامات و پروژه های آینده شهرداری که به زودی و از روز دوشنبه کلید خواهند خورد، احداث باغ مشاهیر، المان های مفاخر ملی و مذهبی، تصاویر شهدا و نصب و اجرای آنها است.

 

شهردار همدان با اشاره به ایجاد شهرک پرندگان و انتقال آن به جاده ملایر، عنوان کرد: راه اندازی رینگ سوم شهری و اجرای کمربند سبز شهر همدان و اجرای آن، راه اندازی و افتتاحیه  دفتر نماینده وزارت خارجه در همدان، احداث پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت و کلنگ زنی آن، احداث پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان و همچنین احداث ۲۵پارک دیگر و اجرای آنها از جمله برنامه ها است.

 

وی با بیان اینکه پروژه ساماندهی پیاده رو بلوار ارم از شنبه کلید می خورد، خاطرنشان کرد: پروژه برج های سعیدیه و زاگرس علاوه بر پرداخت جریمه موظف به احداث پارکینگ شده اند و هم اکنون در حال ساخت هستند.

 

صوفی با تاکید براینکه خطوط اتوبوسرانی و حمل ونقل، دیگر از رینگ اول شهری عبور نخواهند کرد، اظهار کرد: همچنین ۱۵ دستگاه اتوبوس به حمل و نقل اتوبوسرانی شهرداری اضافه خواهد شد.

 

شهردار در ادامه با بیان اینکه از اهالی رسانه درخواست دارم مردم را به پرداخت عوارض و مشارکت دعوت کنند، افزود: سایت موزه میدان امام همدان از طرف کمیته فنی میراث فرهنگی تحویل داده شده و به مناقصه گذاشته شده است تا روند اجرای آن انجام شود؛ همچنین پروژه میدان پیشاهنگی و تبدیل آن به زیر گذر  یا تونل و …. بر طبق نظر  کارشناسان و مشاوران عملیاتی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه همدان تنها شهری است که به سیستم بازیافت آسفالت مجهز است، بیان کرد: پروژه  و طرح ساماندهی بلوار ارم که در حال حاضر به عنوان اتوبان شهری است، می تواند یکی از بی نظیر ترین پروژه های کشور شود و به منظور حرکت آرام  شهری و گردشگری و ارتباط محیط و فضای سبز موثر باشد؛ همچنین همدان برای اولین بار در حوزه زیبا سازی چهار میلیون گل کاری و کاشت ۳۰ هزار درخت را داشته که به نوبه خود بی نظیر است.

 

صوفی با بیان اینکه در سال ۹۶ حدود یک میلیون متر مربع و یک هزار پروانه ساختمانی صادر شده است، ادامه داد: باید پذیرفت که همدان کلان شهر است.

 

شهردار همدان با اشاره به تیم فوتبال شهرداری عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان در حال استعدادیابی از بین جوانان است تا با کشف نخبه های ورزشی جذب بازیکنان بومی و بعد از آن غیر بومی را داشته باشد.

 

وی در پایان با بیان اینکه کارت پارک و تردد به خبرنگاران و اهالی رسانه داده می شود، خاطرنشان کرد: افتتاحیه رسمی پیاده راه اکباتان با حضور  وزیر راه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/