دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان بازگشایی شود

استاندار همدان گفت: دفتر نمایندگی وزارت خارجه قبل از اجلاس در استان بازگشایی شود. به گزارش “فردای همدان”، محمدناصر نیک بخت در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان همدان اظهار کرد: رتبه اول استان در کشور در شاخص مشارکت اقتصادی نتیجه تلاش همه مدیران و حمایت مردم است.   استاندار همدان با بیان اینکه هیچ دستگاهی […]

استاندار همدان گفت: دفتر نمایندگی وزارت خارجه قبل از اجلاس در استان بازگشایی شود.

به گزارش “فردای همدان”، محمدناصر نیک بخت در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان همدان اظهار کرد: رتبه اول استان در کشور در شاخص مشارکت اقتصادی نتیجه تلاش همه مدیران و حمایت مردم است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق خرید کالای خارجی را ندارد مگر مشابه داخلی آن نباشد، افزود: نظارت بر کیفیت کالا اصل و مبنای کار است و کالا برای صادرات و مصرف داخلی باید کیفیت داشته باشد و سازمان صنایع و اداره کل استاندارد در این زمینه باید ورود جدی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازدید از غار علیصدر در تعطیلات نوروز۶۶ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: همچنین هیچ شکایتی از نحوه ارائه خدمات به مسافران استان در تعطیلات نوروزی نشده است.

 

نیک بخت با بیان اینکه باید از رویدادهای ۲۰۱۸ برای استان سرمایه گذار جذب کنیم، ادامه داد: سرابهای نهاوند، غار علیصدر و … مواردی بسیار است که می توانیم سرمایه گذار جذب کنیم.

 

استاندار همدان عنوان کرد: پروازهای روزانه همدان- تهران از امروز شروع شد البته ساعتهای پرواز اصلاح خواهد شد؛ همچنین تعهد کرده ایم ۸۰ درصد مسافر این پرواز تامین شود وگرنه پروازها کنسل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه همه ماموریتها را با پرواز انجام دهید، خاطرنشان کرد: هزینه آن در مقایسه با خودرو کمتر خواهد شد.

 

نیک بخت با تاکید بر اینکه برای رویداد۲۰۱۸باید پروازهای فرودگاه همدان فعال باشد، اظهار کرد: راه آهن همدان- تهران را در دیدار نوروزی با دکتر نوبخت پیگیری کردم.

 

استاندار همدان با بیان اینکه باز آفرینی شهری ابتکار رئیس جمهور است و باید جدی گرفته شود، افزود: دکتر نهاوندیان در بازدید از بازآفرینی شهری همدان بسیار امیدوار شدند و پیشنهاد پایلوت شدن همدان را پذیرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه پیاده راه های همدان در کشور جا باز کرده است و برخی استان ها قرار است تیمی برای الگوبرداری و اجرا در استان خود به همدان اعزام کنند، ادامه داد: پیاده راه ارم هم زودتر اجرایی شود تا در رویداد ۲۰۱۸ بهره برداری گردد.

 

نیک بخت در پایان با بیان اینکه در دیدار با دکتر ظریف به دنبال دعوت سرمایه گذاران به رویداد همدان ۲۰۱۸ برای کسب عایدی مناسب از این رویداد هستیم، خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی وزارت خارجه قبل از اجلاس در استان بازگشایی شود و از شهردار همدان به دلیل در اختیار گذاشتن ساختمانی مناسب قدردانی می کنم.

انتهای پیام/