بالندگي امروز حماسه هاي دوران دفاع مقدس، مرهون ايثار خبرنگاران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اينکه امروز حماسه هاي دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي ماندگار شده، مرهون تاريخ نگاري و ايثار خبرنگاران در کنار رزمندگان و ايثارگران است.       به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمد ابراهیم الهی تبار، یکشنبه، ۱۰مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اينکه امروز حماسه هاي دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي ماندگار شده، مرهون تاريخ نگاري و ايثار خبرنگاران در کنار رزمندگان و ايثارگران است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمد ابراهیم الهی تبار، یکشنبه، ۱۰مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با گراميداشت ياد و خاطر شهيد محمود صارمي و تبريک هفته خبرنگار اظهار کرد: آثار، تصاوير و اخبار به جا مانده از رشادت هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس حاصل خون خبرنگاران شهيد و ايثارگر است و بايد مقام اهل قلم وخبرنگاران را ارج نهاد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: خبرنگاران در سخت ترين شرايط با حضور در کنار ديگر رزمندگان دفاع مقدس، رشادت و دلاورمرديهاي اين عزيزان را ثبت و به تصوير کشيدند.

وي اضافه کرد: امروز نيز خبرنگاراني همانند شهيد صارمي در خطرناک ترين نقاط حاضر شده تا بتوانند اخبار و اطلاعات را به مردم اطلاع رساني کنند.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان ابراز اميدواري کرد: خبرنگاران همانند گذشته در راستاي خدمت به نظام قلم ها را برداشته و اين مسير را پررونق و شتاب تر از گذشته بپيمايند.

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای پاسخ گویی به شبهات و نقطه نظرات مردم و سوالاتی که در ذهن دارند است که ما موظف به پاسخگویی و رفع شبهات آنان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه یکی ازعمده ترین مشکلات دولت یازدهم عدم اطلاع رسانی است که این مشکل به خود ما برمیگردد، افزود: ما مکلف هستیم تمام آمارها و اطلاعاتی که هر دستگاه دارد به سمع و نظرمردم برسانیم.

وی بیان کرد: آنچه در این ستاد صورت گرفته و آنچه مورد تاکید درشورای اطلاع رسانی هفته دولت است بحث جشنواره شهید رجایی است که طبق معمول کارکنان و مدیران برجسته انتخاب می شوند.

الهی تبار با اشاره به اینکه همچنین تاکید شده که امسال بیشتر در بحث کارآمدی و تاثیرگزاری و اهمیت سازمانی کارکنان برجسته شود، عنوان کرد: باید گزارشات ما با رویکرد پرهیز از بزرگنمایی آنچه که انجام شده، صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه گفت: مراسم شهید رجایی، دوشنبه، ۸ شهریورماه در همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باید اعتماد بین دولت و مردم را بیشترکنیم گفت، ابراز کرد: البته این امر با اطلاع رسانی درست و صحیح به مردم محقق می شود.

الهی تبار با اشاره به اینکه یکی ازمباحث مهم این دولت بحث برجام است، خاطرنشان کرد: یک سری آن را به علاقه دولت به ایجاد ارتباط با امریکا نسبت دادند اما این دولت هرگز خارج ازچارچوب قانون عمل نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: یکی از افتخارات دولت ایجاد رابطه حسنه با کشورهای منطقه و اروپایی است، هرچند مردم فهیم ما تمام اینها را می دانند ولی وظیفه ما گفتن وارائه گزارش است .

وی در ادامه به فیشهای حقوقی نجومی اشاره کرد و گفت: دولت به صراحت مخالفت خود را با پرداخت حقوق های نجومی اعلام داشته است.

الهی تبار با بیان اینکه درسال جاری بودجه شهر، پنج برابر افزایش پیداکرد، اظهار کرد: علیرغم تمام تنگناها درحوزه منابع مالی اتفاقات خوبی افتاد و یکی از هنرهای دولت یازدهم بجای اینکه صرفا از اعتبارات دولتی استفاده کند، استفاده ازظرفیتهای مردمی مانند تشکلها و سازمانهای مردم نهاد است.