کشف 110 کیلوگرم هروئین و تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 110 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک در 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان و ملایر کشف و ضبط شد.     به گزارش “فردای همدان”، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 110 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک در 24 ساعت […]

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 110 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک در 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان و ملایر کشف و ضبط شد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 110 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک در 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان و ملایر کشف و ضبط شد که از این رقم  30 کیلوگرم هروئین در شهرستان ملایر و 80 کیلوگرم تریاک در شهر همدان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در این عملیات های پلیسی سه دستگاه خودروی حامل مواد افیونی توقیف و پنج قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: فرماندهی استان همدان از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 250 کیلوگرم مواد مخدر با اجزای 400 طرح موضوعی کشف کرده که بیشتر رویکرد پلیس دستگیری خرده فروشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک تن مواد مخدر پیش ساز مواد روانگردان شیشه امسال توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده است، بیان کرد: همچنین 31 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان شناسایی و منهدم شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه تمامی جرم های جنایی در همدان کشف شده است خاطر نشان کرد: پنج فقره قتل در سال جاری در ملایر رخ داده که چهار فقره کشف شده و یک فقره نیز در حال بررسی شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: یک فقره قتل در جریان سرقت طلافروشی ملایر رخ داده است که تیم های ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل جرم اقدام های لازم را انجام داده و به زودی قاتل یا قاتلان دستگیر می شوند.