تغییر شماره تلفن گویای سامانه اعلام تعطیلی مدارس آموزش‌و‌پرورش

رئيس اداره روابط عمومي مخابرات منطقه همدان خبر داد: شماره تلفن گویای سامانه اعلام تعطیلی مدارس آموزش و پرورش از 3135 به 38888 تغییر یافت. به گزارش “فردای همدان”، حسن‌پور گفت: شرکت مخابرات ایران ، منطقه همدان در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود اقدام به راه اندازی سرویس‌های صوتی بر بستر تلفن ثابت ( با عنوان […]

رئيس اداره روابط عمومي مخابرات منطقه همدان خبر داد: شماره تلفن گویای سامانه اعلام تعطیلی مدارس آموزش و پرورش از 3135 به 38888 تغییر یافت.

به گزارش “فردای همدان”، حسن‌پور گفت: شرکت مخابرات ایران ، منطقه همدان در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود اقدام به راه اندازی سرویس‌های صوتی بر بستر تلفن ثابت ( با عنوان سامانه‌های گویای یار آشنا ) نموده است تا با ارائه محتواهای پاک در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تاریخی، ادبی، پزشکی، سرگرمی و آموزشی در رده‌های کودک، نوجوان، جوان، میان سال، بزرگسال و سالمند، گام مؤثری را در راستای حفظ  فرهنگ ایرانی اسلامی و تداوم آداب و رسوم‌های اصیل بردارد .

 

وی بیان کرد: فراوانی و تنوع  این سرویس‌ها به گونه‌ای است که تمام افراد یک خانواده بسته به سلیقه خود می‌توانند از آن استفاده نمایند.

 

حسن‌پور ادامه داد: مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با تماس با هر یک  از سامانه‌های گویا،  هزینه هر بار تماس را که از طریق سیستم اعلام می‌گردد  از طریق قبض تلفن خود پرداخت نمایند .

 

رئيس اداره روابط عمومي مخابرات منطقه همدان عنوان کرد: این شرکت در راستای مشتری‌مداری و کاهش هزینه‌های مشترکین و همچنین جلب رضایت آنان، مي‌تواند با رضايت خود مشتركين تمامی تلفن‌های ثابت استان را عضو این سرویس‌ها  نموده  و امکان استفاده  نامحدود از سرویس‌های صوتی  را  با دریافت مبلغ  ۱۱۰۰ تومان در هر ماه برای مشترکین خود فراهم نمايد.

 

وی اظهار  کرد: برای این منظور به زودی مخابرات منطقه همدان با تمامی مشترکین خود از طریق سیستم گویا و با شماره ۳۸۸۰۰ تماس گرفته تا شرایط عضویت را برای آنها تسهیل نماید .

 

حسن پور افزود: مشترکین تلفن ثابت در هر زمان جهت کسب اطلاعات بیشتر،  آشنایی با سرویس‌های گویای یار آشنا و شرایط مربوط به آن ، همچنین استعلام ، ایجاد و یا حذف عضویت ، پیشنهادات و انتقادات و درخواست ایجاد سامانه های جدید ، می توانند از طریق شماره رایگان ۳۸۸۰۰  تماس حاصل نمایند .

 

رئيس اداره روابط عمومي مخابرات منطقه همدان عنوان کرد: شماره تلفن‌های سامانه گویا فقط برای مشترکین خانگی و شرکت‌های خصوصی در دسترس خواهد بود و نهادها و ارگانهای دولتی نمی‌توانند به این شماره‌ها دسترسی داشته باشند .

 

حسن پور در پايان گفت: افراد حقیقی و حقوقی صاحب محتوا در استان نیز می‌توانند جهت بهره برداری از خدمات سرویس‌های ارزش افزوده گویا، با ما از طریق ایمیل prh@tci.ir مکاتبه نمایند تا شرایط ارائه محتواهای ایشان نیز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید بر روی سامانه قرار گیرد.

انتهای پیام/