آیا سخنان شهردار همدان عملیاتی می‌شوند؟

شهردار همدان گفت: آیا سخنان شهردار همدان طی چهار سال برای توسعه همدان در تمامی ابعاد، عملیاتی می‌شوند؟ به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، عباس صوفی در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: گام اول در مدیریت شهری نوین، تدوین چشم‌انداز مناسب و اجرایی بر اساس ظرفیت‌های موجود است و بر همین اساس چشم‌انداز […]

شهردار همدان گفت: آیا سخنان شهردار همدان طی چهار سال برای توسعه همدان در تمامی ابعاد، عملیاتی می‌شوند؟

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، عباس صوفی در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: گام اول در مدیریت شهری نوین، تدوین چشم‌انداز مناسب و اجرایی بر اساس ظرفیت‌های موجود است و بر همین اساس چشم‌انداز همدان، شهری سبز، پایدار خلاق جهانی و فن‌آورانه را برای همدان ترسیم کرده‌ایم.

 

وی در تبیین چشم انداز خود برای همدان ادامه داد: همدان شهری سبز، خلاق و فناورانه است و در این چشم‌انداز بر شاخص‌هایی چون خلاقیت، نوآوری، توسعه پایدار و متوازن، ارتقاء سطح رضایت شهروندان، بهداشت محیط ایمنی و امنیت شهر تاکید شده است.

 

شهردار همدان اظهار کرد: ساماندهی و ارتقاء منظر شهری، ساماندهی حاشیه شهر، بازآفرینی حوزه‌های هویت‌مند شهری، بهبود و ارتقای وضعیت ترافیکی شهر، توسعه پروژه‌های عمرانی، تحقق عدالت‌اجتماعی و جلب مشارکت شهروندان از اهم اهداف کلان عملیاتی در حوزه‌های مختلف است.

 

صوفی گفت: در حوزه‌های درون‌سازمانی شهرداری همدان باید به نهادی تسهیل‌گر مردمی، دانش‌محور، برخوردار از نظام برنامه‌ریزی هدفمند و کارا با تکیه بر منابع انسانی توانمند تبدیل شود تا همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن در مسیر توسعه قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: شهر همدان با جایگاه فاخر تاریخی، فرهنگی، علمی و طبیعی می‌تواند در دیپلماسی شهری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در رسیدن به جایگاه واقعی خود موفق باشد.

 

شهردار منتخب همدان ادامه داد: در جهان امروز هیچ سیاست، طرح، برنامه و پروژه شهری بدون مداخله و مشارکت عمومی انجام نمی‌شود.

 

صوفی بیان کرد: توفیقات حاصل در شهرداری حاصل تلاش همه بزرگان و مسئولان، نخبگان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ شهرداری بوده و از اعتماد اعضای شورای شهر قدردانی کرده و از خداوند قادر متعال عاجزانه می خواهم مرا در این مسیر سخت یاری دهد تا بتوانم برای تحقق ظرفیت‌های شهر و شهرداری تلاش کنم.

خبرنگار: زهرا قاسمی نیما

منتشرکننده: مهری درویش قنبر