شهرداری‌ها محل وسوسه‌اند

استاندار همدان گفت: شهرداری‌ها محل وسوسه هستند پس رودربایستی نکنید و اگر تخلفی دیدید با فرد خاطی برخورد کنید. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان، اظهار کرد: ما شورا را به عنوان نماد مردم سالاری دینی می‌دانیم و باید به آنها در این مسیر کمک کنیم.   […]

استاندار همدان گفت: شهرداری‌ها محل وسوسه هستند پس رودربایستی نکنید و اگر تخلفی دیدید با فرد خاطی برخورد کنید.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان، اظهار کرد: ما شورا را به عنوان نماد مردم سالاری دینی می‌دانیم و باید به آنها در این مسیر کمک کنیم.

 

وی ادامه داد: تا امروز سه شهر استان همدان، نتوانستند شهردارهای خود را به موقع انتخاب کنند و احتمالا این سه شورا منحل شوند.

 

استاندار همدان بدنه شهر را به موجودی زنده شبیه دانست و اظهار کرد: شهر به همه چیزهایی که ما ‌نیاز داریم، نیازمند است، یک شهر به تاریخ، هویت، سابقه و محیط زیست نیاز دارد.

 

نیک بخت با بیان اینکه همدان، امروز در بین‌تمام شهرهای ایران ارزشمندترین، شایسته‌ترین و ارجمندترین شهر ایران است، عنوان کرد: همدان یک هزار و ۸۰۰‌ اثر تاریخی دارد و بسیاری از آثار همدان بی‌نظیر است اما به اندازه تراز این شهر برای آن خدمت نکردیم. اگر این موجود آسیب ببیند شهروندان هم آسیب می‌بینند، چراکه ما از بدنه شهر جدا نیستیم.

 

وی با اشاره به اینکه به زودی همدان میزبان چند رویداد جهانی و آسیایی خواهد بود و اجلاس جهانی گردشگری متشکل ۱۸۰ کشور در همدان برگزار می شود، ابراز کرد: همچنین دانشگاه«دی8» کشورهای مسلمان‌هم سهم همدان شد و از این ترم‌ هم دانشجوی دکترا می‌پذیرد.

 

استاندار همدان بیان کرد: ورودی‌های همدان و پیاده‌روهای خیابان‌های منتهی به میدان شهر همدان مناسب نیستند و با توجه به در پیش بودن برنامه‌های مهم باید اقدامی کرد.

 

نیک بخت با تاکید براینکه در شهر همدان کسی را پیدا نمی‌کنید که به توصیه من انتخاب شده باشد، گفت: مهندس صوفی کسی است که نظر من در مورد او مثبت است.

 

وی ادامه داد: شهرداری‌ها محل وسوسه هستند پس رودربایستی نکنید و اگر تخلفی دیدید با فرد خاطی برخورد کنید .

 

وی اظهار کرد: از شورای اسلامی شهر همدان می‌خواهم تا 4سال آینده حمایت خود را از وی برندارند و بدانید حتی اگر شما حمایت‌تان را بردارید یا برخی مسائل را طرح کنید، حمایتم را از او بر نمی‌دارم.