مشکلات 144 واحدی مسکن مهر شهرک مدنی اولویت‌بندی می‌شوند

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مشکلات 144 واحدی مسکن مهر شهرک مدنی بر اساس اولویت رفع می شوند.     حسین جلالیان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با مجتمع مسکونی مهر 144 واحدی، واقع در شهرک مدنی همدان، اظهار داشت: همانطور که می دانید مسکن […]

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مشکلات 144 واحدی مسکن مهر شهرک مدنی بر اساس اولویت رفع می شوند.

 

 

حسین جلالیان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با مجتمع مسکونی مهر 144 واحدی، واقع در شهرک مدنی همدان، اظهار داشت: همانطور که می دانید مسکن های مهر با آورده مردم و وام بانکی ساخته می شود و در مورد این پروژه خاص از هر بلوک 24 واحدی، 40 یا 50 درصد از متقاضیان آن تسویه حساب و مبالغ بدهی خود را واریز کرده و واحدهای خود را تحویل گرفته اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه مابقی متقاضیان هنوز اقدام نکرده و اکثرا کسانی هستند که واحدهای خود را برای فروش گذاشته اند، گفت: این افراد منتظرند تا واحدهایشان به فروش برسد و بعد بدهی خود را تسویه حساب کنند و به همین دلیل تعداد زیادی از واحدهای این پروژه خالی است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه برای برطرف کردن نواقص نیاز به منابع مالی است، ادامه داد: اگر آورده های مردم تکمیل باشد نواقصی اندکی نیز که هست برطرف خواهد شد.

جلالیان با تاکید بر اینکه پروژه حدود 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای رفع مشکلاتی از جمله برق، آسانسور و مایقی خرده کاری ها نیاز به آورده مردم هست، بیان کرد: بارها و بارها به متقاضانی که اقدام به تسویه حساب و تحویل واحد  نمی کنند اخطار داده شده اما به اخطارها توجه نمی کنند.

وی عنوان کرد: اخیرا طی بخشنامه ای که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ارسال کرده آمده است اگر کسی طی یک ماه برای تسویه حساب اقدام نکرد در غیر این صورت آن را از پروژه حذف کنید و حذف افراد هم باب میل ما نیست.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: با مساعدت مهندس رودباری قرار است در خصوص موارد جزئی به هر شکلی که شده با مجریان کار وارد بحث شویم تا کار را انجام دهند گرچه اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه وظیفه ای ندارد.

جلالیان با بیان اینکه از هفته آینده برق و منشعبات این مجتمع انجام می شود و آسانسورها نیز باید نصب شود که نیاز به هزینه هنگفت دارد، گفت: همچنین مشکلات 144 واحدی مسکن مهر شهرک مدنی بر اساس اولویت رفع می شوند.