پوشش صد درصدی دوره‌های انتقال و تحکیم سوادآموزی در استان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان از پوشش صد درصدی دوره‌های انتقال و تحکیم سوادآموزی در استان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، محمد پورداود با بیان این که امسال هدف‌گذاری سازمان نهضت سوادآموزی کشور برای استان، 5 هزار و 800 نفر در سه دوره انتقال، تحکیم و سوادآموزی است، اظهار کرد: این تعداد […]

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان از پوشش صد درصدی دوره‌های انتقال و تحکیم سوادآموزی در استان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، محمد پورداود با بیان این که امسال هدف‌گذاری سازمان نهضت سوادآموزی کشور برای استان، 5 هزار و 800 نفر در سه دوره انتقال، تحکیم و سوادآموزی است، اظهار کرد: این تعداد از جامعه هدف باید تا پایان سال باسواد شوند.

وی با بیان این که موضوع سوادآموزی یک کار جهادی است و نباید دستگاه‌ها و متولیان امر در این زمینه از هیچ کوششی دریغ ورزند، افزود: ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در کشور یک عزم ملی را طلب می‌کند.

پورداود پوشش کامل حجم ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی کشور را هدف اصلی سوادآموزی استان خواند و خاطرنشان کرد: از سه دوره سوادآموزی، دوره‌های انتقال و تحکیم در همه شهرستان‌ها و مناطق استان پوشش صد درصدی داده شده است.

وی با اشاره به ثبت‌ نام 90 درصد از حجم ابلاغی، گفت: البته هنوز زمان ثبت‌ نام به پایان نرسیده و امید است که بتوانیم به پوشش صد درصدی دست یابیم.

پورداود با بیان این که تلاش می کنیم در تمام مناطق 19گانه پوشش حجم ابلاغی را به صد درصد برسانیم، افزود: تاکنون بالغ بر 90 درصد از سه دوره  پوشش داده شده اند.

انتهای پیام/