همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار همدان گفت: هم زمان با فرارسیدن پنجم مرداد سالروز حماسه مرصاد مراسمی با همین عنوان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود.     به گزارش “فردای همدان”، سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری با بیان این خبر اظهار داشت: توجه به زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا از اهمیت […]

مدیرکل حفظ آثار همدان گفت: هم زمان با فرارسیدن پنجم مرداد سالروز حماسه مرصاد مراسمی با همین عنوان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری با بیان این خبر اظهار داشت: توجه به زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا از اهمیت ویزه ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: یکی از بهترین راه ها در جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و علی الخصوص ترویج فرهنگ ایثار، ایستادگی و مقاومت در میان قشر جوان برگزاری مراسم ها و یادواره های شهداست.

سردار ظفری هم چنین با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات بزرگ و غروز آفرین مرصاد خاطر نشان کرد: نقش رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد بدون شک نقشی به سزا بود و به همین دلیل باید مراسمی ویژه برای این حماسه بزرگ برگزار گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: در روز سه شنبه 5 مردادماه و در سالروز فرارسیدن این عملیات مراسم پزرگداشتی با عنوان همایش حماسه مرصاد همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و همراه با اجرای آبنمای موزیکال و خاطره گویی در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان (باغ موزه) برگزار خواهد شد.