اکران فیلم‌های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در همدان آغاز شد

اکران فیلم‌های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در همدان از روز شنبه همزمان با عید غدیر خم آغاز شد. به گزارش “فردای همدان”، روز شنبه همزمان با عید غدیر خم ، فیلم‌های انیمیشن کوتاه جشنواره در اکران صبح نمایش داده شد و در اکران ساعت 16 فیلم‌های کوتاه «دیجامه» و «اتاق نشیمن سبز» و «فیلم […]

اکران فیلم‌های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در همدان از روز شنبه همزمان با عید غدیر خم آغاز شد.

به گزارش “فردای همدان”، روز شنبه همزمان با عید غدیر خم ، فیلم‌های انیمیشن کوتاه جشنواره در اکران صبح نمایش داده شد و در اکران ساعت 16 فیلم‌های کوتاه «دیجامه» و «اتاق نشیمن سبز» و «فیلم بلند پرندگان در سایه» در این نوبت اکران شد.

همچنین در اکران ساعت 18 فیلم بلند «اقتصاد طبیعت» به روی پرده رفت و در اکران ساعت 20 نیز فیلم «شب در زمین» اکران شد.

گفتنی است آئین افتتاحیه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در همدان با حضور مسئولان استانی، هنرمندان و عموم مردم در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 19 شهریور برگزار می‌شود.

در روز دوم جشنواره، همزمان با آئین افتتاحیه فیلم‌های «آدم خانگی» و «لا به لای درخت‌ها» اکران شد و در اکران ساعت 16 نیز فیلم‌«مادر زمین» و در ساعت 18 فیلم «اقیانوس رمز و راز» و ساعت 20 نیز فیلم «جان فیل» اکران شد.

یادآور می شود: ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در همدان از 18 تا 22 شهریور در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان در حال برگزاری است که در سه سانس ساعت 10 تا 12، 16 تا 18 , 18 تا 20 و 20 تا 22 فیلم‌های انیمیشن، فیلم کوتاه و بلند اکران می‌شوند.

انتهای پیام/