شهرداری همدان و 3 امتیاز سرنوشت ساز/قطار تیم شهرداری به ایستگاه آخر رسید

گروه ورزش: تیم شهرداری همدان امروز دوشنبه در آخرین بازی و برای صعود مستقیم به لیگ دسته یک کشور به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود و به 3 امتیاز سرنوشت ساز این بازی نیاز دارد. به گزارش “فردای همدان”، امروز دوشنبه قطار تیم شهرداری همدان به ایستگاه آخر خود می رسد و با غلبه […]

گروه ورزش: تیم شهرداری همدان امروز دوشنبه در آخرین بازی و برای صعود مستقیم به لیگ دسته یک کشور به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود و به 3 امتیاز سرنوشت ساز این بازی نیاز دارد.

به گزارش “فردای همدان”، امروز دوشنبه قطار تیم شهرداری همدان به ایستگاه آخر خود می رسد و با غلبه بر تیم شهرداری همدان می تواند به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

 

شاگردان هادی گل محمدی که اکثرا بازیکنان بومی استان همدان هستند تاکنون موفق شدند با غیرت و تعصب قابل تقدیر پله های ترقی را گام به گام جلو روند تا بلکه بتوانند روزهای خوب فوتبال را به استان همدان بازگردانند.

 

بازیکنان تیم شهرداری  همدان علیرغم نتیجه ای که امروز در بازی با تیم شهرداری تبریز کسب کنند نشان دادند که با اعتماد به مربی و بازیکنان بومی می توان با کمترین هزینه و ادعا در بالاترین نقطه فوتبال استان و کشور ایستاد.

 

امروز بازیکنان شهرداری مهمان تبریزی ها خواهند بود و مانند همیشه به دنبال کسب پیروزی به جدال حریف خود می روند تا صعود را برای هوادارانشان به سوغات آورند.

 

تیم شهرداری همدان با 14 امتیاز در رده دوم و تیم شهرداری تبریز  با 15 امتیاز و تنها با یک اختلاف در رده اول جدول گروه خود قرار دارد.

 

گفتنی است: بازی دو تیم شهرداری همدان و شهرداری تبریز امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه، ساعت 17 در تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/