کسب 3 امتیاز شیرین شهرداری/ تیم شهرداری پدیده لیگ است

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه تیم شهرداری پدیده لیگ است، گفت: در بازی با هف سمنان سه امتیاز شیرین را از آن خود کردیم. هادی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: بازی های مرحله دوم حکم فینال را دارد و همه تیم ها فقط به صعود فکر […]

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه تیم شهرداری پدیده لیگ است، گفت: در بازی با هف سمنان سه امتیاز شیرین را از آن خود کردیم.

هادی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: بازی های مرحله دوم حکم فینال را دارد و همه تیم ها فقط به صعود فکر می کنند و همه توان خود را برای صعود و کسب پیروزی می گذارند.

سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به بازی دیروز شهرداری و هف سمنان افزود: قبل از بازی با این تیم می دانستم بازی سختی در پیش داریم چراکه که در دور اول نیز با تیم هف سمنان هم گروه بودیم.

وی با بیان اینکه در بازی با هفت سمنان در نیمه اول به بازی مسلط بودیم و توانستیم گل بزنیم، عنوان کرد: اما نیمه دوم تیم مقابل چند بار بازیکنانش را از زمین خارج کرد و باعث شد تمرکز بازیکنان ما و داور به هم بخورد و این کار تاثیر منفی در بازی گذاشت.

گل محمدی بیان کرد: اما با آرامشی که به تیم دادیم توانستیم سه امتیاز شیرین را از آن خود کنیم.

در بازی با هف سمنان متضرر شدیم

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه تیم هف سمنان بیشتری اعتراض را به داوری داشت، ادامه داد: دیروز فیلم بازی را دو بار نگاه کردم و در این بین تیم شهرداری بود که متضرر شده بود چراکه گل سالم ما را داوری مردود اعلام کرد و یک پنالتی برای ما و یک پنالتی برای هف سمنان نگرفت.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان تیم شهرداری، خاطرنشان کرد: در دور اول تنها تیمی بودیم که سه هفته زودتر قهرمان شدیم و صعودمان به دور دوم قطعی بود؛ هم اکنون هم مانند سال گذشته عملکرد خوبی داریم.

گل محمدی در پاسخ به اینکه شرایط روحی بازیکنان شهرداری به چه صورت است، اظهار کرد: اولین بازی دور دوم را باختیم اما دوباره به بازی ها برگشتیم و خوشبختانه روحیه بازیکنان مطلوب است به طوری که در صدر جدول قرار داریم.

سقف قرار داد بازیکنان شهرداری بین 20 تا 25 میلیون تومان است

سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به اینکه به جرات می توانم بگویم تنها تیمی هستیم که با کمترین بودجه و هزینه تیم را بسته ایم، افزود: سقف قرار داد بازیکنان شهرداری بین 20 تا 25 میلیون تومان است که تاکنون 55 درصد قرارداد انها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تنها 6 بازی باقی مانده است و هر کدام از بازی ها حکم فینال را دارد، بیان کرد: تیم شهرداری اولین مدعی صعود به لیگ دسته یک کشور است اما باید توجه داشت که فوتبال قابل پیش بینی نیست.

گل محمدی در پاسخ به اینکه شما اولین سرمربی در استان بودید که به بازیکنان بومی اعتماد کرد و نظر شما در این رابطه و اعتماد چیست، گفت: همانطور که می دانید 90 درصد بازیکنان تیم شهرداری بومی هستند و 60 درصد آنها پرورش یافته من می باشند؛ باید بگویم من همیشه دنبال بازیکنان نامی نبودم بلکه بازیکنانی را می خواستم که گوش به فرمان، عاشق فوتبال و دارای انگیزه باشند.

با بازیکنان بومی عملکرد مطلوبی داشتیم

سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به اینکه جواب خوبی در اعتماد به بازیکنان بومی گرفتم، عنوان کرد: با بازیکنان بومی عملکرد مطلوبی داشتیم و هر مرحله به عنوان تیم اول صعود کردیم.

وی با بیان اینکه امسال همه تیم ها در نیم فصل 6 یا 7 بازیکن گرفتند، ادامه داد: اما من 5 نفر از بازیکنان اصلی ام را از دست دادم و آنها از تیم شهرداری جدا شدند به عنوان مثال پیمان هشمتی به لیگ برتر رفت.

گل محمدی با اشاره به اینکه تیم من در مسابقات یک پدیده و الگو است، خاطرنشان کرد: بازیکنان و هواداران تیم شهرداری برای این تیم سنگ تمام گذاشتند و من دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم به لیگ یک صعود کنیم تا این صعود پاداشی خوب برای همه فوتبال دوستان همدان باشد.

آنهایی که در شکست تیم کنار ما نبودند حق ندارند در پیروزی ها نیز کنار ما باشند

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه در برهه ای از زمان توسط برخی مسئولین و اصحاب رسانه فراموش شده بودیم، اظهار کرد: آنهایی که در شکست تیم کنار ما نبودند حق ندارند در پیروزی ها نیز کنار ما باشند.

وی در پایان بیان کرد: به تک تک بازیکنان و همکارانم افتخار می کنم چراکه آنها جزو بهترین ها هستند؛ همچنین از مسئولین می خواهم در کنار تیم باشند گرچه این روزها مصطفی رسولی شهردار همدان، مهندس مجیدی معاون اداری مالی شهرداری همدان و امیرحسین اسکندریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نهایت همکاری را با ما دارند و از تیم به خوبی حمایت می کنند.

خبرنگار: مهری درویش قنبر

انتهای پیام/