امدادرسانی به 217 نفر در گردنه اسدآباد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از دیشب تاکنون 217 مورد در گردنه اسدآباد امدادرسانی داشته‌ایم. مقصود شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت:  با توجه به بارش سنگین برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان امدادگران جمعیت هلال احمر استان هنوز مشغول امدادرسانی هستند. روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان […]

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از دیشب تاکنون 217 مورد در گردنه اسدآباد امدادرسانی داشته‌ایم.

مقصود شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت:  با توجه به بارش سنگین برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان امدادگران جمعیت هلال احمر استان هنوز مشغول امدادرسانی هستند.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه هنوز جاده‌ها به طور کامل بسته نشده است، افزود: اما تیم واکنش سریع ما در حالت آماده باش به سر می برد و اگر لازم باشد تیم واکنش سریع در محورهای مواصلاتی برای کمک به امدادگران وارد عمل خواهد شد.

وی ادامه می دهد: در حال حاضر امدادگران در پایگاه‌های محل استقرار خود در محورهای مواصلاتی در حال امدادرسانی هستند.

شعبانی بیان کرد: از دیشب تاکنون 217 مورد در گردنه اسدآباد امدادراسانی داشتیم که از این تعداد 25 نفر در پایگاه امداد اسداباد اسکان داده شدند و به مابقی نیز امدادرسانی شده است.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان عنوان کرد: همچنین در محور فامنین به تهران، پایگاه تجرک و فامنین وارد عمل شده و تاکنون 21 نفر اسکان داشتند؛ خودروهای عبوری نیز از برف رهاسازی و امدادرسانی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی نهاوند به بروجرد، نهاوند به کرمانشاه نیز به 55 نفر امدادرسانی شده که 25 نفر از آنها اسکان پیدا کردند؛ به عنوان مثال به اتوبوسی با 38 نفر مسافر در محور نهاوند به بروجرد توسط امدادگران امدادرسانی شده است.