رژه تاکسيرانان همداني در آغاز دهه مبارک فجر

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني همدان گفت: رژه تاکسي هاي همدان همزمان با سالروز ورود تاريخي امام راحل به ميهن اسلامي و آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مهرداد خورشيدوند، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني همدان اظهار کرد: 50 تاکسيران به صورت نمادين و با روشن […]

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني همدان گفت: رژه تاکسي هاي همدان همزمان با سالروز ورود تاريخي امام راحل به ميهن اسلامي و آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مهرداد خورشيدوند، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني همدان اظهار کرد: 50 تاکسيران به صورت نمادين و با روشن کردن چراغ خودروهاي خود و بوق زدن مسير بلوار شهيد ستار ابراهيمي به سمت ميدان آرامگاه باباطاهر، ميدان فلسطين، بلوار زينبيه، ميدان امامزاده عبدا…(ع)، خيابان باباطاهر تا ميدان امام خميني‌(ره) را پيمودند.

وي اضافه کرد: اين رانندگان تاکسي در حرکتي منظم و با حمل پرچم مقدس جمهوري اسلامي مسير يک کيلومتري تعيين شده را پيمودند و مراسم با شکوه خاصي برگزار شد.

خورشيدوند بيان کرد: برگزاري رقابت‌هاي فوتسال ويژه رانندگان تاکسي و حضور گسترده در برنامه‌هاي دهه مبارک فجر از ديگر فعاليت‌هاي خانواده تاکسيرانان همداني در روزهاي آتي است.

وي اضافه کرد: همچنين حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن به عنوان مهمترين برنامه سازمان تاکسيراني شهر همدان به شمار مي‌رود.