تسلیت رئیس سازمان محیط زیست در پی فوت دوستدار حیات وحش در همدان

مدیرکل محیط زیست همدان باحضور درمنزل مرحوم جمشیدی، شکارچی همدانی که سال گذشته درسفر معصومه ابتکار به همدان سلاح شکاری خودرا شکست، تسلیت رئیس سازمان محیط زیست را به خانواده وی اعلام کرد. به گزارش “فردای همدان”، محمد حسین جمشیدی، شکارچی همدانی که سال گذشته در سفر ابتکار به همدان سلاح شکاری خود را در […]

مدیرکل محیط زیست همدان باحضور درمنزل مرحوم جمشیدی، شکارچی همدانی که سال گذشته درسفر معصومه ابتکار به همدان سلاح شکاری خودرا شکست، تسلیت رئیس سازمان محیط زیست را به خانواده وی اعلام کرد.

به گزارش “فردای همدان”، محمد حسین جمشیدی، شکارچی همدانی که سال گذشته در سفر ابتکار به همدان سلاح شکاری خود را در ابراز عشق به طبیعت، در حرکتی نمادین در استقبال از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و در حضور وی معدوم کرد، بر اثر ایست قلبی و در سن ۴۷ سالگی درگذشت.

مرحوم جمشیدی در این سفر و در مراسم باشکوهی با حضور فعالان اجتماعی و اعضای سازمان های مردم نهاد در استان همدان از سوی دکتر ابتکار و همچنین استاندار همدان مورد قدردانی قرار گرفت و لوح سپاس به وی اهدا شد که از آن مرحوم به عنوان نمونه گذشت و مردم داری یاد می کنند.

عصر دیروز مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به همراه معاونین اداره کل با حضور در منزل مرحوم جمشیدی با تقدیم گل مراتب تسلیت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همدردی وی را به خانواده و بستگانش ابراز کردند.

از مرحوم جمشیدی یک پسر ۱۷ ساله و یک دختر ۸ ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/