آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از توسعه آبرساني به روستاهاي رزن خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزيع و چاه‌هاي آب رزن انجام شده است.

به گزارش فردای همدان، فرهاد بختياري فر از توسعه آبرساني به روستاهاي رزن خبر داد و اظهار کرد: اصلاح و توسعه شبکه توزيع آب در سطح روستاهاي شهرستان (اورته قميش، گونلو، چورمق، قادرخلج، کهارد، جعفرآباد، و…) به متراژ ۵ هزار متر با اعتباري بالغ بر ۲۱ هزار و ۵۰۰ ميليون ريال انجام شده است.

مدير عامل آبفاي استان همدان به تجهيز و وارد مدار کردن چاه شماره دو روستاي کليجه و عمتلر از توابع بخش مرکزي رزن نيز اشاره کرد و گفت: اين پروژه با اعتباري بالغ بر ۶ ميليارد ريال است.

وي با بيان اينکه حفر چاه در روستاي جربانلو توسط قرارگاه سازندگي امام حسن مجتبي(ع) براي جبران کمبود آب مجتمع با ۷ ميليارد ريال انجام شده است گفت: تجهيز و وارد مدار کردن چاه ۶ روستاي توابع بخش سردرود به منظور رفع مشکل کم آبي با ۶ ميليارد ريال انجام شده است.

بختياري فر از اجراي خط انتقال آب از شهر رزن تا روستاي تکيه خبر داد و افزود: اين پروژه هم توسط قرارگاه سازندگي امام حسن مجتبي(ع) با اعتباري بالغ بر ۱۲ ميليارد ريال به نتيجه رسيده است.

وي به اصلاح قسمتي از خط انتقال روستاي آغچه خرابه مرکزي نيز اشاره کرد و گفت: مشکل چندين ساله روستا با اين اصلاح رفع و اصلاح و توسعه شبکه توزيع آب در بخش شهري نيز انجام شد.