کاهش ۵۲ درصدی تصادفات در رزن

فرماندار رزن از کاهش ۵۲ درصدی تصادفات در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان تصادفات از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با وجود افزایش مسافرت‌ها ۵۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش فردای همدان، علی‌اصغر غفاری‌آثار اظهار کرد: در شهرستان رزن طی دو سال گذشته ۳۷ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده بود که از این تعداد، ۳۵ نقطه با ۴۰ میلیارد تومان هزینه اصلاح و ایمن‌سازی شده است.

فرماندار رزن با بیان اینکه خوشبختانه امسال در تعطیلات نوروز حتی یک مورد سرقت هم در سطح شهرستان رزن گزارش نشده است، افزود: طی دو سال اخیر بیش از ۴۰۸ دوربین پایش تصویر در سطح روستاهای شهرستان رزن نصب شده است.

وی، مدیریت و نظارت بازار به ویژه تأمین اقلام ضروری مردم را در ایام عید مطلوب دانست و گفت: در سالیان گذشته در بحث بازار مردم با مشکلاتی مواجه بودند اما امسال با تدابیر و تلاش دستگاه‌های مرتبط با بازار در تأمین اقلام اساسی و ضروری مردم هیچ‌گونه مشکلی نداشتند که این امر حاصل تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بوده است.

غفاری‌آثار یادآور شد: در دو سال متوالی شهرستان رزن مقام نخست استان را در ایجاد اشتغال در سامانه رصد کسب کرد و در سال گذشته هشت واحد صنعتی غیرفعال رزن احیاء و موجب اشتغال ۱۸۶ نفر شده است.