تشدید اجرای طرح طرد اتباع خارجی از رزن

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رزن به ریاست علی‌ اکبر ناظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، علی اکبر ناظمی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رزن با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که از کارگران به عنوان رکن تولید نام بردند، اظهار داشت: به منظور حمایت و تلاش در جهت رفع مشکلات کارگران مصمم هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رزن افزود: برای حمایت از کارگران، تشدید اجرای طرح طرد اتباع خارجی از شهرستان با توجه به ممنوعیت به کار گیری اتباع خارجی در شهرستان رزن از جمله مباحث مهمی است که خود را موظف به رعایت آن می دانیم.

وی در ادامه به نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، این نقش را غیر قابل انکار دانست و گفت: مدیریت اداره تامین اجتماعی شهرستان برای کارگران شهرستان رزن جلسات آموزشی را برنامه ریزی و آموزش کارگران در حوزه بیمه را عملیاتی کند.

ناظمی در پایان با تاکید بر اینکه وظیفه کارفرمایان است تا شرایط ایمنی و بهداشت محیط کار را برای کارگران در بالاترین درجه تامین کنند، خاطرنشان کرد: کارفرمایان نسبت به تجلیل از کارگران نمونه در طول سال اقدام کنند.