توانمندسازی شیرین‌سو در گرو همکاری شهرداری و شورا است.

جلسه بررسی مشکلات شورا و شهرداری شیرین سو با حضور دکتر توسلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شهرداری شیرین سو احسان الله صدفی با اعلام این خبر افزود در این جلسه مشکلات و مسائل شورا و شهرداری با نماینده محترم در میان گذاشته شد. شهردار شیرین سو […]

جلسه بررسی مشکلات شورا و شهرداری شیرین سو با حضور دکتر توسلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شیرین سو احسان الله صدفی با اعلام این خبر افزود در این جلسه مشکلات و مسائل شورا و شهرداری با نماینده محترم در میان گذاشته شد.

شهردار شیرین سو با اشاره به طرح گردشگری شهر شیرین‌سو اعلام داشت شهرداری از مدت‌ها قبل پیگیری احداث منطقه گردشگری در محل تالاب شیرین سو است که این طرح به روال اداری خود را طی می نماید و با کمک مسئولین به زودی به فاز اجرایی خواهد رسید.

وی گفت وجود تالاب یک پتانسیل بسیار خوب است که با احداث منطقه گردشگری می‌توان برای شهرداری و مردم شریف شیرین‌سو یک درآمد پایدار ایجاد نمود.

احسان‌الله صدفی ضمن برشمردن مشکلات شهرداری اظهار داشت مشکلات طرح جامع شهری و نیز افزایش محدوده شهری از دیگر موانع می باشد که شهرداری شیرین‌سو خواستار برگزاری جلسات مرتبط با این موضوع توسط نماینده محترم و مسئولین استانی و شهرستانی است.

وی ادامه داد زمین چمن مصنوعی نیز با وجود انجام کلیه کارهای زیربنایی و تعهدات شهرداری فقط نصب چمن مصنوعی آن باقی مانده که علی‌رغم مکاتبات و جلسات با مسئولین استانی هنوز اقدامی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت نگرفته است.

احسان الله صدفی با تاکید بر کاهش درآمدهای شهرداری از محل عوارض و نیز نبود درآمد پایدار بیان داشت شهرداری شیرین‌سو با مشکلات مالی روبروست و متأسفانه آنطور که شایسته همکاران است پاسخگوی نیاز مالی آنها نشده است.

وی ادامه داد معوق شدن حقوق کارکنان و نیز بدهی به پیمانکاران از مشکلات اساسی شهرداری است و نیازمند مساعدت فوری مسئولین شهرستانی و استانی می باشد لازم به ذکر است موضوعات شهرداری از طریق سازمان شهرداری ها نیز پیگیری و قول مساعد داده رئیس سازمان نیز اخذ گردیده است.

سپس زیوری رئیس شورای اسلامی شهر شیرین سو ضمن خیر مقدم بیان داشت شیرین‌سو از محروم‌ترین نقاط استان است و تاکنون نیز اقدام موثری برای رفع آن از سوی مسئولین انجام نشده بود که به حمدالله با وجود نماینده و فرماندار بومی امیدواریم این طلسم شکسته شود.

رئیس شورای اسلامی شیرین سو با اشاره به مشکلات شهر بیان داشت از مهمترین مشکلات می توان به نبود فاضلاب شهری، نبود ادارات در سطح بخش، تبدیل نمایندگی آموزش و پرورش به منطقه،مخروبه بودن مدارس و نیز نبود ملزومات اداری در مدارس اشاره کرد.

وی گفت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و درخواست داریم که حل مشکلات شیرین سو را در اولویت کاری خود قرار داده تا با یاری مسئولین چهره محرومیت را از شیرین سو پاک کنیم.

دکتر توسلی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مسئولین بخش و شهر بیان داشت نماینده به تنهایی نمی تواند تمامی مشکلات را حل نماید و نیازمند یاری و کمک تمام مسئولین است.

وی ادامه داد مسئولین باید مشکلات را شناسایی و با اولویت بندی به نماینده منعکس کند و همچنین خود آنها نیز همراه با نماینده پیگیری امور باشند تا انشاالله شاهد حل مشکلات باشیم.

توسلی با اشاره به مشکلات شهرداری بیان داشت کما بیش در جریان اقدامات و چالش‌های شهرداری شیرین‌سو هستم اقداماتی نیز از جمله اختصاص قیر رایگان و نیز تخصیص اعتبار ویژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد بنده به همراه جناب آقای صدفی شهردار تلاشگر پیگیر مشکلات هستیم و تمامی تلاش مان را نیز برای رفع آنها به کار خواهیم گرفت.

نماینده مردم شریف شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت استقرار ادارات در مرکز بخش از خواسته های اینجانب نیز می باشد که تاکنون کمیته امداد با پیگیری نمایندگی خود را فعال نموده و در آینده نزدیک نیز دادگاه شیرین سو در مرکز بخش احداث خواهد شد.