آمادگی حوزه علمیه همدان برای اعزام نیروهای جهادی به بیمارستان‌

جلسه هماهنگی معاونت درمان دانشگاه با حوزه علمیه همدان در راستای ارائه خدمت به بیماران بستری در بیمارستانهای استان در دفتر معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فردای همدان، در این جلسه که با حضور نمایندگانی ازمدیریت حوزه علمیه همدان، معاون و مدیران و کارشناسان معاونت درمان برگزار شد؛ دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته ستادی و بیمارستانی به منظور ارائه خدمت به بیماران به ویژه بیماران کرونایی گفت: با توجه به ممنوعیت وجود همراه در بخشهای بستری به ویژه بخش‌های کرونایی و ابتلای جمعی از کادر درمانی به بیماری کرونا شرایط ارائه خدمت به بیماران سخت تر از گذشته شده است.

دکتر جلیلی با استقبال از پیشنهاد حوزه علمیه در خصوص اعزام نیروهایی جهادی طلبه به بیمارستان‌های استان افزود: در جلسه‌ای که برگزار خواهد شد نحوه و چکونگی کمک این نیروها بررسی و اعلام شده و نیروهای جهادی بر اساس نیاز بیمارستان ها و طبق نظر معاونت درمان تقسیم خواهند شد.

در ادامه نمایندگان حوزه علمیه همدان ضمن تشریح توانایی‌های نیروهای جهادی طلبه، آمادگی خود را جهت اعزام 140 داوطلب طلبه جهت ارائه خدمات مورد توافق مدیریت حوزه و معاونت درمان در بیمارستان‌های استان اعلام نمودند.

گفتنی است؛ نیروهای داوطلب اعزامی به بیمارستان قبل از شروع به فعالیت آموزش‌های لازم را در خصوص وظایف محوله خواهند دید.