همدان میزبان خادمین امام رضا(ع) می‌شود

دبیر برنامه طرح زیر سایه خورشید در همدان گفت: خادمین امام رضا(ع)، یک شنبه، 24 مرداد همزمان با روز میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) ساعت 18 در مکان امام زاده عبدالله حضور می یابند.       به گزارش “فردای همدان”، حمید عزیزی با اشاره به طرح زیر سایه خورشید اظهار داشت: برنامه زیر سایه […]

دبیر برنامه طرح زیر سایه خورشید در همدان گفت: خادمین امام رضا(ع)، یک شنبه، 24 مرداد همزمان با روز میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) ساعت 18 در مکان امام زاده عبدالله حضور می یابند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حمید عزیزی با اشاره به طرح زیر سایه خورشید اظهار داشت: برنامه زیر سایه خورشید امسال برای ششمین سال در همدان برگزار می شود.

دبیر برنامه طرح زیر سایه خورشید در همدان با اشاره به اینکه این طرح با فضل و رحمت امام رضا(ع) در حال شکل گیری و برگزاری می‌باشد، افزود: همچنین طرح زیر سایه خورشید نهمین سال است که در سطح کشوری و بین‌الملل در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: هدف از این طرح تبیین و تطبیق  سیره حضرت رضا(ع) و زیارت بعید، برای کسانی است که قدرت مالی برای شرف یابی به آستان قدس رضوی را ندارند و از طریق پرچم علی بن موسی الرضا(ع) در مناطق محروم این کار انجام می شود.
عزیزی با بیان اینکه امسال سعی شده اکثر استان ها از این برنامه استفاده کنند، عنوان کرد: این طرح در استان همدان از 20 تا 24 مرداد اجرا خواهد شد.

دبیر برنامه طرح زیر سایه خورشید در همدان بیان کرد: همچنین چهار شهرستان همدان از جمله نهاوند، قهاوند، بهار و تویسرکان میزبان خادمین حضرت رضا علیه السلام می‌باشند.
وی ابراز کرد: برنامه زندان و بیمارستان ها به خصوص بیماران لاعلاج از برنامه های مثال زدنی این طرح است.
عزیزی عنوان کرد: اطعام سراسری در شب میلاد که نیازمندان در این شب میهمان علی ابن موسی الرضا(ع) هستند و اعزام 40 نفر از زیارت اولی ها به مشهد مقدس از دیگر برنامه های این طرح است.
دبیر برنامه طرح زیر سایه خورشید در همدان با اشاره به اینکه با هماهنگی علوم پزشکی و با حضور خادمین طرح پزشکان جهادی در مناطق محروم انجام می شود، خاطرنشان کرد: از دیگر برکات این طرح، برنامه حمایت از خانواده و جانبازان مدافع حرم و هماهنگی انجام گرفته با ستاد دیه برای آزادی 8 نفر از زندانیان غیر عمد است.
وی اظهار کرد: این کاروان 24 مرداد همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) ساعت 18 در مکان امام زاده عبدالله حضور می یابند.