برگزاری مسابقات نمایندگان کشورهای عضو اوپک گازی

مسئول دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران گفت: در آینده نزدیک شاهد مسابقات نمایندگان کشورهای عضو اوپک گازی خواهیم بود و همه باید در این راه تلاش کنند که با دوستان قرآنی خود در سطح جهان و اسلام بتوانند رقابت کنند سال گذشته این امر محقق شد که با کارکنان شروع شد و امیدواریم این سلسله […]

مسئول دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران گفت: در آینده نزدیک شاهد مسابقات نمایندگان کشورهای عضو اوپک گازی خواهیم بود و همه باید در این راه تلاش کنند که با دوستان قرآنی خود در سطح جهان و اسلام بتوانند رقابت کنند سال گذشته این امر محقق شد که با کارکنان شروع شد و امیدواریم این سلسله قرآنی ادامه پیدا کند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حسین ربیعیان، در مراسم اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران، گفت: شیرمردان مدافعین حرم هم دفاع از حریم اسلام و هم دفاع از حرم را انجام می‌دهند و زحمات این عزیزان را پاس می‌داریم.

وی ادامه داد: امسال شروع مسابقات با ولادت حضرت معصومه(س) همراه بود و اختتامیه این دوره از مسابقات نیز همزمان با ولادت امام رضا(ع) است، خدا را شاکریم و خوشحالم در جمع عزیزان قرآنی هستم و این لحظات را جزء بهترین لحضات عمرم می‌دانم.

مسئول دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران ضمن تقدیر از دست اندرکاران مسابقات، عنوان کرد: در مسابقات 5 گروه تحصیلی از ابتدایی تا عالی حضور دارند و امسال شاهد مشارکت حدود 9 هزار نفر از کارکنان، همسران و فرزندان شرکت ملی گاز ایران در کل کشور برای این مسابقات از مقدماتی تا کشوری بودیم.

ربیعیان ادامه داد: به برکت قرآن این مسابقات هر روز جای خود را بهتر باز می‌کند و به عنوان یک عمل صالح جای خود را در بین همه پیدا کرده است، برنامه‌های قرآنی وزارت نفت هم توسط این تیم انجام می‌شود زیرا در وزارت نفت سازمان رسمی در این خصوص نداریم و همه با افتخار در کنار کارهای عادی و جاری خود این امر را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد مسابقات نمایندگان کشورهای عضو اوپک گازی خواهیم بود و همه باید در این راه تلاش کنند که با دوستان قرآنی خود در سطح جهان و اسلام بتوانند رقابت کنند سال گذشته این امر محقق شد که با کارکنان شروع شد و امیدواریم این سلسله قرآنی ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به حافظان و قاریان حاضر در نشست، گفت: قدر خود و موقعیتتان را بدانید، قرآن عزت و شرف دنیا و آخرت است اما با دو شرط اول اینکه ظالم نباشیم زیرا قرآن زنده و هوشمند است، قرآن ظالمین را دفع می‌کند اگر ظالم نباشیم شفاء و هدایت می‌شویم، نکته دوم این است که در مقابل قرآن متقی باشیم، با این دو شرط در پناه قرآن در دنیا آخرت عزیز و سعادتمند می‌شویم.

مسئول دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: همه هدف ما این است که به قرآن عمل کنیم مقام معظم رهبری نیز سال‌هاست در سخنانشان به این امر تاکید دارند که همه این برنامه‌ها را مقدمه برای عمل به قرآن بدانیم زیرا هدف اصلی فهم قرآن است.