بهکاپ همدان جهانی شد

به پیشنهاد کمیته بهکاپ همدان و با همکاری و استقبال استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل مراث فرهنگی و گردشگری استان همدان و با موافقت فدراسیون گلف، شهر همدان به عنوان قطب آموزش بهکاپ در جهان ثبت و معرفی گردید.

به گزارش فردای همدان، مسئول بهکاپ فدراسیون گلف در این خصوص گفت: به پیشنهاد کمیته بهکاپ همدان و با همکاری و استقبال استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل مراث فرهنگی و گردشگری استان همدان و با موافقت فدراسیون گلف، شهر همدان به عنوان قطب آموزش بهکاپ در جهان ثبت و معرفی گردید.

وی افزود: پس از موافقت فدراسیون و در راستای جذب گردشگر و معرفی ورزش بهکاپ ایده جهانی شدن و معرفی این ورزش نوپا در پارک علم و فناوری همدان ثبت کردید.

علی قاسمی تصریح کرد: پس بررسی و کارشناسان متخصص، کمیته بهکاپ همدان توانست با ایجاد غرفه درحاشیه نمایشگاه استارت‌آپ‌ها در اجلاس جهانی گردشگری در هتل باباطاهر همدان این ورزش نوپا را مهمانان و فعالان و متخصصین و سرمایه گذاران بین المللی در حوزه گردشگری معرفی نماید.

وی افزود: زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در بازدید از نمایشگاه استارت اپ‌ها در هتل باباطاهر همدان از غرفه بهکاپ همدان بازدید کرد.