رئیس فدراسیون وزنه برداری:

همدان بازوی توانمند در برگزاری رویدادهای فدراسیون

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با اشاره به اینکه همدان در دوره جدید ریاست هیات، بازوی توانمند در برگزاری رویدادهای فدارسیون بوده است، گفت: تمامی آیتم های برگزاری مسابقات وزنه برداری رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی همدان براساس استانداردهای جهانی خواهد بود.

به گزارش فردای همدان، سجاد انوشیروانی در دیدار با اعضای هیات رئیسه وزنه برداری همدان اظهار کرد: این 2 رده سنی برای فدراسیون از اهمیت ویژه برخوردار است و براین اساس در بالاترین سطح کیفی و فنی باید برگزار شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور بیان کرد: در این پیکارها که از پانزدهم اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود، حضور تمامی قهرمانان و نام آوران را الزامی کرده ایم چرا که ترکیب تیم ملی نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی اسپانیا از دل همین مسابقات بیرون می آید.

وی با اشاره به اینکه همدان قدمت درخشان در وزنه برداری به خصوص رده های سنی پایه دارد، خاطرنشان کرد: در رقابت هایی که به میزبانی همدان برگزار می شود، تمامی مربیان تیم های ملی رده های پایه حضور خواهند داشت.

انوشیروانی افزود: همچنین باتوجه به حساسیت مسابقات و بالا بودن سطح آن، اعضای هیات رئیسه فدراسیون نیز به همدان سفر خواهند کرد تا از نزدیک نظاره گر رقابت ها باشند.

رئیس هیات وزنه برداری همدان نیز در این نشست گفت: تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از این دوره مسابقات اندیشیده شده و بهترین امکانات را مستقر خواهیم کرد.

امیرحسین حسنی افزود: بیش از 50 عوامل اجرایی به صورت مستقیم برای برگزاری شایسته این دوره از مسابقات همکاری دارند و نشست های هماهنگی از هفته ها قبل شروع شده است.

وی بیان کرد: همدان از آن جهت میزبان این 2 رده سنی شد که کلاس آموزشی بسیار مناسبی برای مربیان و استعدادهای بومی استان است تا از نزدیک این رویداد مهم را تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که فدراسیون میزبانی این 2 رده سنی را به همدان واگذار کرد و اهمیت فراوانی برای برگزاری هرچه باشکوه این رقابت ها قائل است.