5 باشگاه متخلف ورزشی استان به مراجع قضایی معرفی شدند

  معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: پنج باشگاه ورزشی استان به دلیل عدم رعایت قوانین و ضوابط اجرایی در حفظ سلامت ورزشکاران اخطار پلمب دریافت و به مراجع قضایی معرفی شدند. به گزارش “فردای همدان”، عباس قهرمانی در جلسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های همدان در سال اظهار کرد: هدف […]

 

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: پنج باشگاه ورزشی استان به دلیل عدم رعایت قوانین و ضوابط اجرایی در حفظ سلامت ورزشکاران اخطار پلمب دریافت و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش “فردای همدان”، عباس قهرمانی در جلسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های همدان در سال اظهار کرد: هدف اداره کل ورزش و جوانان توسعه ورزش با هدف ارتقاء‌سلامت و نشاط اجتماعی است.

 

وی افزود: در راستای سلامت باشگاه های خصوصی استان اعضا کمیته نظارت بر سلامت استان متشکل از حوزه بازرسی، حراست، امور باشگاهها و هیات پزشکی ورزشی استان از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری طرح بازرسی از باشگاه های ورزشی با جدیت در دستور کار قرار دادند که این بازرسی ها کماکان ادامه دارد.

 

رئیس کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تصریح کرد: در این بازرسی ها بر نکات مهمی همچون مجوز باشگاهها، فروش و تجویز مکمل ها و داروها، بیمه ورزشی و شهریه بیشتر تاکید شده است.

 

وی افزود: در بازرسی ها انجام شده در صورت عدم توجه باشگاهها به اخطارها، نسبت به ارجاع پرونده باشاههای متخلف به کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای استان اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

قهرمانی تصریح کرد: در همین راستا طی دو هفته اخیر، 5 باشگاه فاقد مجوز شناسایی و برای به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: حضور به موقع کارشناسان در مجموعه های ورزشی توانسته بسیاری از تخلفات را کاهش دهد.

 

وی در پایان از مدیران باشگاه های ورزشی و روسای هیات های ورزشی خواست تا با دقت و نظارت بیشتری به موضوع بیمه ورزشکاران توجه داشته باشند.

انتهای پیام/