برگزاری دوره آموزشی مدیریت پسماندهای ویژه در قالب طرح بی‌زباله همدان

جامعه: رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری “دوره اموزشی” نحوه بازدید و پایش از مدیریت اجرایی پساندهای صنعتی و ویژه” به مدت دو روز با مشارکت جهاد دانشگاهی همدان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، عباس ایزدی با اعلام این خبر افزود: در اجرای برش استانی برنامه صد […]

جامعه: رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری “دوره اموزشی” نحوه بازدید و پایش از مدیریت اجرایی پساندهای صنعتی و ویژه” به مدت دو روز با مشارکت جهاد دانشگاهی همدان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، عباس ایزدی با اعلام این خبر افزود: در اجرای برش استانی برنامه صد روزه معاونت اموزش وپژوهش و اموربین الملل. سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اولویت ” طرح بی زباله “و با شعار” از خودمان شروع کنیم “دوره اموزشی” نحوه بازدید و پایش از مدیریت اجرایی پساندهای صنعتی و ویژه” به مدت دو روز برگزار گردید.

 

ایزدی ادامه داد:هدف از برگزاری این دوره، ایجاد وحدت رویه در بازدید و پایش های کارشناسان محیط زیست استان همدان و آشنایی انها با مباحث روز پایش پسماندهای صنعتی و ویژه است.

 

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان این دوره با مباحثی ازقبیل مدیریت پسماند، ارزیابی مدیریت پسماند، مرور عملیات پسماند، نحوه شناسایی و ذخیره پسماند،مدیریت ظروف، حمل ونقل ، پاکسازی و دفع پسماند و مباحثی از قبیل  پیشگیری، آمادگی و برنامه ریزی برای شرایط اضطراری در پایش و بازدیدهای مرتبط با پسماند آشنا شدند.

 

وی اضافه کرد: همچنین به منظور ارتقای سطح علمی و عملیاتی رابطین و نمایندگان و کارشناسان واحدهای صنعتی استان دوره مشابهی ویژه این گروه به مدت یک روز در تاریخ 20 اسفندماه با مشارکت مرکز جهاد دانشگاهی واحد همدان و در محل موسسه اموزش عالی جهاد دانشگاهی همدان برگزار گردید.

انتهای پیام/