مراسم اختتامیه المپیاد ورزش‌های همگانی و بومی محلی در همدان برگزار شد

ورزش: با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش و مسئولان استانی مراسم اختتامیه نخستین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی و بومی محلی در همدان برگزار شد.   به گزارش “فردای همدان”، با حضور جمع کثیری از مردم و علاقمندان به ورزش جشن اختتامیه نخستین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی و بومی محلی در سالن فردوسی همدان […]

ورزش: با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش و مسئولان استانی مراسم اختتامیه نخستین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی و بومی محلی در همدان برگزار شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، با حضور جمع کثیری از مردم و علاقمندان به ورزش جشن اختتامیه نخستین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی و بومی محلی در سالن فردوسی همدان برگزار شد.

در این مراسم دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تعالی فرماندار همدان، منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر نادری فرد مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان و جمعی از روسای هیات های ورزشی استان حضور داشتند.

 

این المپیاد با حضور ورزشکاران شهرستان های استان در ۸ رشته طناب زنی، دارت، شوت، روپایی، طناب‌کشی، بسکتبال، والیبال، داژبال و پنالتی هدفمند به‌صورت مشترک و دو رشته انتخابی بومی محلی برگزار شد.

 

برگزاری مسابقات بومی و محلی، اجرای سازه دومینو با شعار همدان 2018 و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با بیان اینکه در توسعه ورزش‌های همگانی برنامه‌های ویژه‌ای داریم، افزود: توجه به توسعه و تقویت ورزش کارکنان، توجه به برگزاری جلسات شورای ورزش همگانی،‌ برگزاری همایش های همگانی، برگزاری 13 همایش پیاده‌روی در استان با پخش مستقیم تلویزیونی و توجه به ورزش بانوان از جمله برنامه‌ها و اهداف دستگاه ورزش استان در این حوزه بوده است.

 

وی از رشد سه درصدی در مشارکت همدان در ورزش خبر و افزود: مشارکت مردم استان همدان سال گذشته در ورزش‌های همگانی ۲۳ درصد بوده است که خوشبختانه این آمار در سال 96 به 26 درصد افزایش یافته است که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

 

رسول منعم ادامه داد: دستگاه ورزش و جوانان همدان در دو سال اخیر دستاوردهای مطلوبی در ورزش قهرمانی، همگانی و امور جوانان کسب کرده به گونه‌ای که ضمن افزایش مدال‌آوری‌های قهرمانی، در توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد امید و نشاط در بین جوانان موفق عملکردی موفق داشته است.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه در هشت ماهه امسال ورزشکاران استان همدان 85 عنوان فراملی در 22 رشته ورزشی کسب کرده‌اند و در رقابت های کشوری نیز ورزشکاران استان 68 عنوان تیمی و 622 عنوان انفرادی کسب کرده اند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از نفرات برتر با اهدا تندیس های ویژه جشنواره تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/