همدان میزبان مرحله اول مسابقات رنکینگ انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت تیزاندازی استان از برگزاری مرحله اول مسابقات رنکینگ انتخابی تیم ملی در استان‌‌ همدان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری “فردای‌همدان” حمیدرضا یاری اظهار داشت: مرحله اول مسابقات رنکینگ داخل سالن و انتخابی تیم ملی یادواره سردار شهید حسین همدانی و مدافعان حرم در مورخه 20 تا ۲۱ مهرماه در استان همدان […]

رئیس هیئت تیزاندازی استان از برگزاری مرحله اول مسابقات رنکینگ انتخابی تیم ملی در استان‌‌ همدان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری “فردای‌همدان” حمیدرضا یاری اظهار داشت: مرحله اول مسابقات رنکینگ داخل سالن و انتخابی تیم ملی یادواره سردار شهید حسین همدانی و مدافعان حرم در مورخه 20 تا ۲۱ مهرماه در استان همدان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: هیات تیراندازی با کمان استان امسال توانست از جایگاه چهل و چهارم ظرف شش ماه به جایگاه دوازدهم صعود و انتظار داریم‌ تا پایان سال فعالیت‌های هیئت گسترش بیشتری داشته باشد.

 

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان با بیان اینکه در مسابقات انتخابی ۲۰ نفر از استان‌همدان شرکت خواهند کرد، عنوان کرد: ۲۹۰‌ کماندار از سراسر ۳۳ استان کشور در این مسابقات ثبت‌نام کردند که از این میان ۱۷۰ نفر از آنها آقایان و 120 بانوان‌ می‌باشند.

 

یاری ادامه داد: تیراندازان همدانی آمادگی‌ خوبی برای شرکت در مسابقات دارند و احتمال موفقیت آنها بالاست همچنین رکوردهای خوبی را به خصوص در بین کمانداران همدانی زده شده است.

 

وی ابراز کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در دو بخش ریکرو و کامپوند معرفی کرد و همچنین کمانداران حرفه‌ای استان نظیر زهرا نعمتی بانوی تیر و کمان ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

 

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: ثبت نام در این دوره از مسابقات با حضور ۲۹۰ نفر رکوردار بوده همچنین از نظر کارشناسان شگفت انگیز است و قابلیت برگزاری مسابقات جهانی را دارا است‌.

انتهای پیام/