افتتاح و کلنگ زني 5 پروژه با 7 ميليارد و 250 ميليون تومان اعتبار

در نخستين روز از هفته دولت پنج پروژه با اعتباري بالغ بر 7 ميليارد و 250 ميليون تومان افتتاح و کلنگ‌زني شد. همزمان با آغاز هفته دولت تعدادي از پروژه‌هاي شهر قهاوند با حضور نمايندگان مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، فرماندار همدان و تني چند از مسئولان استان و […]

در نخستين روز از هفته دولت پنج پروژه با اعتباري بالغ بر 7 ميليارد و 250 ميليون تومان افتتاح و کلنگ‌زني شد.

همزمان با آغاز هفته دولت تعدادي از پروژه‌هاي شهر قهاوند با حضور نمايندگان مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، فرماندار همدان و تني چند از مسئولان استان و شهرستان همدان افتتاح و کلنگ‌زني شدند.

آسفالت جاده روستاي قرخلر با مساحت 5 هزار و 460 متر مربع و 550 ميليون تومان اعتبار يکي پروژه‌هاي افتتاحي در آغاز هفته دولت بود.

افتتاح گاوداري روستاي يسرلو با ظرفيت 300 رأس گاو شيري و ايجاد اشتغال براي 20 نفر و اعتباري بالغ بر 17 هزار ميليون ريال آورده متقاضي و 900 ميليون ريال تسهيلات بانکي دومين پروژه افتتاحي در شهر قهاوند بود.

پارک روستاي يسرلو با مساحت سه هکتار و 150 ميليون اعتبار از کمک‌هاي داخلي و مردمي، سومين افتتاح در اولين روز هفته دولت بود.

مجتمع خدماتي – رفاهي فدک 2 با مساحت 20 هزار متر و اعتبار 35 ميليارد و 700 ميليون ريال در کيلومتر 46 محور آزاد راه ساوه- همدان لاين رفت نيز چهارمين پروژه افتتاحي در نخستين روز از هفته دولت بود.

کلنگ‌زني استخر شهر قهاوند نيز با دو هزار متر زيربنا و برآورد اوليه 3 ميليارد تومان اعتبار با حضور نمايندگان مجلس، معاون عمراني استاندار، مديرکل ورزش و جوانان، شهردار و بخشدار قهاوند کلنگ زني شد.

انتهای پیام/