برگزاری جشنواره زمستانی دختران ژیمناستیک‌کار مجموعه شهید مدنی(ره)

ورزش بانوان: برگزاری جشنواره زمستانی دختران ژیمناستیک‌کار مجموعه فرهنگی‌ورزشی شهید مدنی(ره) با حضور بیش از 50 نفر برگزار شد. به گزارش “فردای همدان”، این جشنواره و مسابقه که از ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر سازمان فرهنگی ورزشی بود با هدف ایجاد رقابت سالم، شور و نشاط بیشتر در بین نونهالان و نوجوانان، همچنین معرفی […]

ورزش بانوان: برگزاری جشنواره زمستانی دختران ژیمناستیک‌کار مجموعه فرهنگی‌ورزشی شهید مدنی(ره) با حضور بیش از 50 نفر برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، این جشنواره و مسابقه که از ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر سازمان فرهنگی ورزشی بود با هدف ایجاد رقابت سالم، شور و نشاط بیشتر در بین نونهالان و نوجوانان، همچنین معرفی این رشته جذاب و پر مخاطب در بین خانواده های شهر همدان بالاخص اهالی شهرک شهید مدنی که با حضور ارزشمندشان در کنار فرزندان خود حامی ورزش آنان و گرما بخش این محفل بودند، برگزار گردید.

این مسابقه با حضور بیش از 50 شرکت کننده در سه رده سنی زیر 8 سال، 8تا10سال و 10 سال به بالا،  صبح روز جمعه 95/11/29 در مجموعه شهید مدنی( ره) با حمایتهای ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و مربیان دلسوز و زحمتکش این رشته ورزشی برگزار شد.

گفتنی است: در پایان به 19 نفر از برگزیدگان این جشنواره از سوی سازمان حکم و مدال قهرمانی اهدا و همچنین از عوامل برگزاری، داور، مربیان و پزشکیار حاضر در این رقابتها نیز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/