درخشش اتومبیلرانان همدان در مسابقات قهرمانی کشور

گروه ورزش: پنجمین دوره رقابتهای آفرود دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در سمنان با معرفی برترین‌ها پایان یافت. به گزارش “فردای همدان”، پنجمین دوره رقابتهای آفرود دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر در جاده سلامت پارک کوهستان سمنان در چهار کلاس دو هزار سی سی تا بالای چهار هزار 500 سی سی  […]

گروه ورزش: پنجمین دوره رقابتهای آفرود دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در سمنان با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

به گزارش “فردای همدان”، پنجمین دوره رقابتهای آفرود دو دیفرانسیل قهرمانی کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر در جاده سلامت پارک کوهستان سمنان در چهار کلاس دو هزار سی سی تا بالای چهار هزار 500 سی سی  با حضور قریب بر300 رقابت کننده برگزار شد.

نتایج بدین شرح می باشد:

تقی علی بخشی از قزوین، مسعود مرادی از قزوین و مرتضی ملایی از البرز در کلاس اول تا دوهزار و 500 سی سی به ترتیب مقام های اول تا سوم  را کسب کردند.

در کلاس دوم، دو هزار و 500 تا سه هزار و 500 سی سی، حسین کوه کن از سیستان و بلوچستان، قاسم وکیلی از قزوین و علیرضا نعمتی از قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس سه هزار و 500 تا چهار هزار و 500 سی سی، شیرزاد خضری از قزوین، حسن بلوچیان از تهران و علیرضا رهبر از تهران بر سکوی های اول تا سوم ایستادند.

در کلاس چهار هزار و 500 (آزاد) به بالا، بابک فقیه نصیری از تهران، پوریا حسینی از تهران اول ودوم شدند و زکریا بهرام میرزایی، افشین تیموری و شجاعی مهر از همدان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز الهه کریمی از همدان، مهناز السادات موسوی از کرمان و هدیه سلطانی کرم از همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/