جایگاه سوم تیم کبودرآهنگ نماینده استان همدان در مسابقات قویترین مردان کشور

در یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاه های کشور که در شهرستان قاین خراسان جنوبی برگزار شد، تیم کبودرآهنگ به نمایندگی از استان همدان توانست در جایگاه سوم کشوری قرار گیرد.     به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” ،در این دوره از مسابقات که با حضور 30 ورزشکار از 11 استان کشور به میزبانی شهر […]

در یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاه های کشور که در شهرستان قاین خراسان جنوبی برگزار شد، تیم کبودرآهنگ به نمایندگی از استان همدان توانست در جایگاه سوم کشوری قرار گیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” ،در این دوره از مسابقات که با حضور 30 ورزشکار از 11 استان کشور به میزبانی شهر قاین خراسان جنوبی برگزار شد، ورزشکاران در وزن مثبت 105 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که آیتم های مرحله نهایی شامل حمل الوار 450 کیلویی، 4گانه، بلند کردن لیفت گاری 400 کیلویی و بلندکردن وزنه های 180 و 200 کیلویی بود.

در پایان تیم همدان با شرکت سه ورزشکار از شهرستان کبودرآهنگ بعد از تیم های البرز و قزوین در جایگاه سوم کشوری قرار گرفت.

رضا قیطاسی، جلیل عبدالهی و میثم بیاتی به سرپرستی جمشید حفظی اعضای تیم همدان بودند که در بخش انفرادی رضا قیطاسی و جلیل عبدالهی با 38 امتیاز مشترکا هفتم شدند.

شایان ذکر است که بر اساس نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، 10 نفر برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد