عدالت؛ محور انتخاب نفرات برگزیده تیم‌های وزنه‌برداری

رئیس هیأت وزنه برداری همدان گفت: در انتخاب نفرات برگزیده تیم‌های وزنه برداری نوجوانان و جوانان دختر و پسر استان، عدالت را سرلوحه قرار دادیم.

به گزارش فردای همدان، امیرحسین حسنی اظهار داشت: هر یک از اعضای شورای فنی فقط حق یک رای داشتند و مجموع آرا پس از جمع بندی توسط دبیر شورا و نظارت بازرس هیأت رئیسه، اعلام شد.

وی بیان کرد: معیارهای ما برای انتخاب وزنه برداران حضور در مسابقات روز قدس جهت رکوردگیری و آخرین وضعیت آنها بود.

وی در خصوص ملاک‌های انتخاب کادر فنی نیز گفت: برای ما مهم سابقه و درجه مربی، تعداد سهمیه حضور شاگردان او در مسابقات کشوری، شناخت از جدول مسابقات، سوابق حضور در مسابقات گذشته و نیز اخلاق حرفه‌ای در حین برگزاری رقابت‌ها بود.

حسنی با تأکید بر اینکه شورای فنی هیأت وزنه برداری همدان آماده بررسی هرگونه اعتراض از جانب وزنه برداران و مربیان است، گفت: اولویت ما احترام به آرای اعضای شورای فنی است اما چنانچه فردی معترض است می‌تواند تا قبل از دهم اردیبهشت ماه جاری اعتراض خود را به صورت کتبی ارایه بدهد.

وی بیان کرد: اعتراض افراد باید با دلایل و مستندات لازم باشد تا شورای فنی بتواند در نشستی به آن رسیدگی کند و اگر ثابت شود که حق فردی تضییع شده، به طور قطع تجدید نظر خواهیم کرد.

حسنی با اشاره به اینکه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بالاترین سطح برگزار خواهد شد، گفت: تمام تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از این مسابقات اندیشیده شده و در سطح کلاس بین المللی انجام می‌شود.