جشنواره بین‌المللی سیمرغ گامی مهم در اعتلای فرهنگ جامعه

نماینده مردم‌ همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اقدامات فرهنگی از سوی وزارت بهداشت و برگزاری جشنواره سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی همدان قابل تقدیر است.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، با بیان اینکه ایران، کشوری با تاریخ و تمدن اسلامی و پر افتخار است، اظهار داشت: براساس تحقیقات انجام پذیرفته امروز شهری در دنیا با تاریخ همدان وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان همدان بیش از 3هزار و300سال سابقه تاریخی دارد، افزود: تاریخ چند هزار ساله همدان در جایی به نام هگمتانه رونمایی شده و هم اکنون هگمتانه در آستانه ثبت جهانی شدن است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی در استان همدان وجود دارد، خاطر نشان کرد: صدها اثر در طول تاریخ در حوزه های فرهنگی ،علمی، تاریخی،ادبی و… در این استان به ثبت رسیده است .

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز در جمع پزشکانی که حاضر شدیم، در حوزه فرهنگ و هنر ورود کرده و اثر آفرین شدند، عنوان کرد: هنوز بعد از گذشت هزار سال همچنان بوعلی سینا در قله است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه استان همدان بیش از 3هزار و300سال سابقه تاریخی دارد، ادامه داد: اقدامات فرهنگی از سوی وزرات بهداشت و برگزاری سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی همدان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: پزشکان انسان دوست می توانند خدمات ماندگاری را در جامعه برجای بگذارد و اثر آن سالیان سال باقی بماند.

گفتنی است؛ در پایان نماینده مردم همدان و فامنین از زحمات دکتر مجذوبی تقدیر و تشکر کرد