رفاقت مهر در ایستگاه استانی

اعضاء جوانان جمعیت هلال‌احمر تویسرکان منتخبان مسابقات استانی رفاقت مهر شدند.

به گزارش فردای همدان، معاون جوانان هلال‌احمر استان همدان از پایان مرحله استانی سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم های برتر این استان، خبر داد.

مریم پاک بین در خصوص سی امین دوره مسابقات استانی رفاقت مهر اظهار داشت: سی امین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر، یادواره شهید علی لندی، با رویکرد جدید استعدادیابی جوانان برگزار شد.

معاون جوانان هلال‌احمر استان همدان گفت: در این دوره از مسابقات که بین اعضاء جوانان هلال‌احمر سراسر شعب استان همدان به تفکیک خواهران و برادران در بخش های کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و زبان انگلیسی برگزار و در مجموع امتیازات تیمی، تیم خواهران شهرستان تویسرکان رتبه اول استانی و‌ تیم برادران به رتبه دوم استانی دست یافت.

وی عنوان کرد: در رشته زبان انگلیسی نیز، نفرات برتر از شهرستان های همدان و بهار به تفکیک برادران و خواهران به مرحله کشوری راه یافتند.

پاک بین هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و توانمندسازی در بین اعضاء به مهارت‌های امدادی و بشردوستانه بیان نمود.

گفتنی است؛ این مسابقات از ۳۰ مهرماه تا ۸ آبان ماه سالجاری در دو گروه پسران و دختران به میزبانی اردوگاه مهر بندر انزلی به رقابت خواهند پرداخت.