دهم خردادماه؛ رویداد بزرگ جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیست و ششمین جشنواره‌ی تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان در خردادماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این مراسم با شعار «خیّرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی» و به همت مجمع خیّرین استان همدان، برگزار می‌شود.

به گزارش فردای همدان، علی نظری موفق، اظهار داشت: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر همدان، استاندار همدان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و جمعی از خیّرین مطرح کشوری و استانی در این مراسم، حضور دارند.

نظری با بیان اینکه بیست و ششمین جشنواره‌ی تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، روز پنجشنبه 10 خردادماه در اتاق بازرگانی استان همدان برگزار می‌شود، افزود: 30 خیّر مدرسه‌ساز و 15 خیّر مدرسه‌یار در این جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در رابطه با خیّرین مدرسه‌یار، خاطرنشان کرد: خیّرین مدرسه یار، مکمل خیّرین مدرسه ساز هستند و کار خیّرین مدرسه‌ساز را تکمیل می‌کنند. خیّرین مدرسه یار به عنوان یک رویکرد جدید ارائه شده که مرمت، تعمیرات و بهسازی مدارس فرسوده را بر عهده دارند.