رئیس هیئت ورزش های همگانی استان همدان:

طرح ورزش با مردم در همدان اجرا می‌شود/ مدیران از ورزش کارکنان حمایت نمی‌کنند

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان همدان از اجرای طرح ورزش با مردم با هدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و ارتقای سطح سلامتی، امید و نشاط اجتماعی با ورزش خبر داد.

به گزارش فردای همدان، هادی سبزواری اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ملی ورزش و مردم، ارائه خدمات و دسترسی رایگان به ورزش صبحگاهی و عصرگاهی است و اماکن ورزشی مربوط به دستگاه‌های دولتی در این طرح به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان همدان ضمن اشاره به وضعیت کم تحرکی در جامعه افزود: ما باید عزم ملی را جهت مبارزه با کم تحرکی جزم کرده و زیرساختهای سبک زندگی سالم را آماده کرده و سپس در سطح گسترده و ملی جهت توسعه ورزش همگانی فرهنگ سازی کنیم.

سبزواری با انتقاد از نگرش دستگاه‌های دولتی پیرامون حضور در مسابقات کارکنان دولت گفت: همه ساله با حضور حداقلی کارمندان در مسابقات مواجه هستیم.

وی افزود: محدود بودن تعداد ورزشکاران کارمند در مسابقات به حدی است که حتی در برخی رشته‌ها شاهد رقابت چند نفری و در سطح کیفی پایین هستیم.

سبزواری تصریح کرد: علاوه بر اجرای رقابت‌های مختلف ورزشی کارمندان باید در راستای برگزاری ورزش صبحگاهی در دستگاه‌های اجرایی استان همدان قبل از شروع رسمی کار اقدام شود.