ربانی‌مهر در ریاست هیات اسکواش ابقا شد

اسدالله ربانی مهر با کسب آرای لازم در مجمع انتخابات رییس هیات اسکواش همدان، به مدت چهار سال در ریاست این هیات ابقا شد.

به گزارش فردای همدان، مجمع انتخابات رییس جدید هیات اسکواش استان همدان امروز سه شنبه با حضور عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش، و حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و … برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع گفت: اسکواش جزو رشته هایی است که در چهار سال اخیر با پیشرفت بسیار خوبی روبرو بوده و زیرساخت های بسیار خوبی در استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: اسکواش همدان از لحاظ امکانات در وضعیت خوبی برخوردار است و کار برای توسعه این ورزش هموار است.

رئیس هیات اسکواش استان همدان نیز با اشاره به شروع مجدد عملیات اجرایی پروژه اسکواش همدان گفت: عملیات اجرایی پروژه اسکواش همدان بعد از دو سال تعطیلی با همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و پیگیری هیات آغاز شده است و سوله کامل پروژه در حال اجراست.

وی افزود: ساخت این پروژه کمک بزرگی به توسعه اسکواش در همدان است و با راه اندازی این مجموعه، زیرساخت اسکواش در همدان تا چندین سال تامین شده است.

ربانی مهر تصریح کرد: در چهار سال فعالیت های خوبی در هیات اسکواش صورت گرفته به طوری که از رتبه ۲۱ در سال ۹۸ به رتبه سوم کشور رسیده ایم.

در ادامه رای گیری برای انتخاب رئیس این برگزار شد و ربانی مهر تنها کاندیدای این مجمع با ۱۸ کسب رای از ۱۸ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر در هیات اسکواش ابقا شد.