با ابلاغ دکتر مجذوبی رییس دانشگاه صورت گرفت؛

انتصاب دکتر روح‌اله عباسی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی بعثت

دکتر روح‌اله عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه طی حکمی از سوی دکتر محمد‌مهدی مجذوبی رییس دانشگاه به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی بعثت منصوب شد.

به گزارش فردای همدان، متن ابلاغ دکتر محمدمهدی مجذوبی به دکتر روح اله عباسی به شرح زیر است:

دکتر روح اله عباسی

عضو هیئت علمی دانشگاه

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی بعثت» منصوب می‌شوید که برابر مقررات و موازین شرعی و قانونی انجام وظیفه نماید.

از آنجا که بیمارستان‌ها مراکز اصلی آموزش، پژوهش و ارائه خدمات به دانشگاه می‌باشند و ارتقای سطح آنها نه تنها در ایجاد رضایت‌مندی مراجعین تاثیر چشمگیری دارد بلکه موجب شکوفایی در عرصه آموزش و پژوهش‌های بالینی می‌گردد لذا انتظار دارد با استفاده از تمام امکانات موجود و تعامل سازنده با اعضای محترم هیات علمی پزشکان گرانقدر و کارکنان معزز شاغل در آن مرکز در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی با تاکید بر اصول رفتار حرفه‌ای و توجه به کرامت بیماران اهتمام ویژه نمایید.

امید است با یاری خداوند متعال در انجام شایسته وظایف محوله موفق و سربلند باشید.

دکتر محمد‌مهدی مجذوبی

رییس دانشگاه

دکتر مجذوبی همچنین در پیام دیگری از زحمات دکتر سلیمی در دوران تصدی ریاست مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی بعثت همدان تقدیر و تشکر کرد و از خداوند متعال برای وی سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت نمود.