برگزاری جلسه اختتامیه هیأت بهبود و تحول معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر در توزیع برق استان همدان

جلسه اختتامیه هیأت بهبود و تحول معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، جلسه اختتامیه هیأت بهبود و تحول معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با حضور محمدحسین ملاعلیا معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر، مصطفی شاه‌بوداغیان مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

در این جلسه 6 کارگروه از قبیل کارگروه توسعه منابع انسانی و امور اداری، تحقیقات و توسعه فناوری، توسعه مدیریت و بهره‌وری، کارگروه فناوری اطلاعات، آمار و امنیت فضای مجازی، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE و کارگروه بررسی‌های فنی بازرگانی، قراردادها و پشتیبانی به ارائه گزارش پرداختند و در ادامه راهکارهای لازم برای بهبود امور مطرح شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نیز جلسه‌ ملاقات عمومی مصطفی شاه‌بوداغیان مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو به صورت حضوری با کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و به صورت ویدئو کنفرانس با کارکنان واحدهای اجرایی این مجموعه برگزار شد.