شهردار همدان در دیدار با سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری همدان:

سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری مدیریت شهری

شهردار همدان در دیدار با سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان تأکید کرد: سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری مدیریت شهری حرکت به سمت پروژه‌های بزرگ و درآمدهای پایدار است.

به گزارش فردای همدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی شهردار همدان به همراه مدیران شهری ضمن تبریک سمت جدید به امیر رضا یوسفیان، بر ارتقای تعاملات بین دو مجموعه تأکید کرد.‌

در این دیدار حسینی ضمن تبریک سمت جدید به امیر رضا یوسفیان گفت: انتصاب جنابعالی که از بدنه شهرداری بودید بازخورد خوبی داشت و با این انتصاب شاهد بهبود وضعیت شهر همدان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی و فنی بین دو مجموعه گفت: انشاءالله با تعامل معاونت امور عمرانی استانداری و شهرداری همدان بتوانیم گام‌های مؤثری در خدمت‌گزاری به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر همدان برداریم.

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به سابقه درخشان یوسفیان در سمت‌های مختلف مدیریتی افزود: افتخار خدمت‌گزاری به مردم نعمت و فرصت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم تا خیر آن نصیب مردم شود.

حسینی به ارائه گزارش عملکرد بودجه سال 1402 پرداخت و تصریح کرد: از بودجه 3750 میلیارد تومانی شهرداری همدان، 2300 میلیارد به مباحث عمرانی و 1200 میلیارد تومان به مباحث جاری اختصاص یافته است.

شهردار همدان افزود: سیاست مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده که تقاطع غیر همسطح غدیر و سردار همدانی تکمیل شدند و تکمیل پارکینگ آقا جانی بیگ با مشخص شدن پیمانکار جدید در حال انجام است.‌

وی با اشاره به بودجه 1200 میلیارد تومانی ترافیک افزود: توجه به مباحث ترافیکی، مطالعات احداث تقاطع زیرگذر شهید مدرس، خرید اتوبوس، نصب دوربین‌های ترافیکی و نظارتی از جمله موضوعاتی هستند که در بودجه مد نظر قرار گرفته شده است.
شهردار همدان با اشاره به رکود و وضعیت اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها عنوان کرد: سیاست‌گذاری مدیریت شهری ایجاد درآمدهای پایدار است و در این راستا 12 پروژه مهم دیده شده است که در صورت تحقق درآمدهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

سید مسعود حسینی گفت: امیدوارم با همکاری این دو مجموعه دست به دست هم دهیم و منشا خیر و تحولات مثبت برای شهر همدان باشیم.

در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه شهرداری یک دستگاه و مجموعه خاص و بزرگی است اظهار کرد: در طول سالیان گذشته افراد بزرگی بودند که خدمات ارزنده‌ای برای شهر همدان انجام داده‌اند و یکی از این شخصیت‌های مهم مرحوم بهنامجو است که یاد و خاطره ایشان برای نسل‌های بعدی هم ماندگار است.

امیر رضا یوسفیان با تأکید بر قدرشناسی مردم همدان گفت: مردم شریف همدان قدر مدیران و مسؤولانی که دارای نیت خالص و روحیه خدمت‌گزاری باشند را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: تخصص، دانش و حفظ آبرو از ویژگی‌های هر مدیری است و در مدیریت شهری که از حیات تا ممات زندگی مردم سروکار دارد این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با تأکید بر کسب رضایت مردم تصریح کرد: کار در هر مجموعه به ویژه مدیریت شهری عشق به خدمت می‌خواهد و این موضوع است که ماندگار خواهد بود و رضایت خدا در جلب رضایت مردم است.
یوسفیان با اشاره به ماهیت کار شهرداری‌ها افزود: شهرداری‌ها بر مبنای درآمد و هزینه و درآمدهای کوششی فعالیت دارند و با توجه به این وضعیت، کار در شهرداری‌ها پیچیده و دشوار است.

امیر رضا یوسفیان با تأکید بر داشتن تعصب کاری در مجموعه شهرداری همدان اضافه کرد: باید به کار در شهرداری افتخار کرد و تعصب داشت و همه باید با هم متحد باشیم و به هم کمک کنیم و هر جا احساس کردید که می‌توانیم کاری بکنیم در خدمتتان خواهیم بود.