خرید بیش از ۲۴ میلیارد ماشین‌آلات موتوری توسط شهرداری رزن

رئیس شورای اسلامی شهر رزن از خرید بیش از ۲۴ میلیارد تومان ماشین‌آلات موتوری توسط شهرداری این شهر برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به شهروندان رزنی خبر داد.

به گزارش فردای همدان، شهرام وثاقتی اظهار کرد: به منظور اهداف عالی مدیریت شهری رزن در ارائه خدمات مطلوب و بهینه‌تر به شهروندان و نیاز ضروری در به‌روزرسانی ماشین‌آلات جدید، افزون بر ۲۴ میلیارد تومان برای تجهیز و خرید ماشین‌آلات در دوره جدید مدیریت شهری هزینه شده است.

وی تجهیز حوزه خدمات شهری به فناوری‌های روز و ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین را مهمترین برنامه پیش‌روی مدیریت شهری این شهرستان به منظور اجرای کیفی وظایف جاری مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: با تأمین و خرید ماشین‌آلات فوق علاوه بر ارائه خدمات بهینه به شهروندان و رفع نیازهای واحد خدمات شهری و نوسازی ماشین‌آلات، با این اقدام طرح‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

وثاقتی با اشاره به اینکه خودروها و دستگاه‌های فوق طی دو سال اخیر خریداری شده‌اند، افزود: لودر، کامیون، ماشین جدول‌شور، ماشین جاروب، دستگاه دانه‌بندی ماسه، غلطک، میکسر تولید آسفالت، سیم تریلر هاپردار، دنا سواری و دستگاه پرس سنگ را از جمله دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خریداری شده برای شهرداری طی دو سال گذشته می‌توان برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رزن با بیان اینکه یک دستگاه سیم تریلر هاپردار برای بسته‌بندی و حمل زباله سطح شهر خریداری شده است، گفت: با خرید این دستگاه زباله‌های جمع‌آوری شده برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست دیگر به زمین ریخته نمی‌شود ضمن اینکه چهار هکتار زمین زباله آزادسازی شده و زباله‌ها در این مکان مستقیم و به همدان منتقل می‌شود.

وثاقتی بیان کرد: ماشین‌آلات سنگین با هدف کاهش هزینه‌های جاری، نوسازی ناوگان، ارائه خدمات مطلوب و توسعه اهداف و اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر از اولویت اساسی مجموعه مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: خرید این تعداد ماشین‌آلات و تأمین این میزان اعتبار برای خرید تجهیزات در تاریخ شهرداری شهر رزن بی نظیر است.