مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان:

اولین جشنواره و نمایشگاه تجلیل از فعالان ورزش و صنعت ورزش کشور برگزار می‌شود

اولین جشنواره و نمایشگاه تجلیل از فعالان ورزش و صنعت ورزش کشور با عنوان «جشنواره عزت و پیشرفت» در هفته تربیت بدنی و ورزش در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فردای همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان صبح امروز در جلسه هماهنگی جشنواره عزت و پیشرفت، گفت: این جشنواره و نمایشگاه با هدف معرفی و حمایت از برندهای ایرانی، معرفی دستاوردها و محصولات دانش‌بنیان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ورزش، برگزار خواهد شد.

علی حقیقی خاطرنشان کرد: طی این جشنواره از برترین‌ها در هفت بخش شامل تولیدکنندگان محصولات ورزشی، صادرکنندگان محصولات ورزشی، نرم‌افزارهای کاربردی ورزش، رسانه‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی و تولیدکنندگان محصولات ایده محور خلاقانه و دانش‌بنیان، تجلیل می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه از اهداف این جشنواره، معرفی برندهای ایرانی و حمایت از آنها برای حضور در بازارهای منطقه‌ای است، گفت: توجه دادن جامعه مخاطب به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ورزش، توسعه بازار صنایع ورزشی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تجلیل از برترین‌ها، دیگر اهداف این رویداد است.

مرادی رفعت معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد:دبیر برگزار کننده این جشنواره معاونت ورزش بانوان است که با فراخوان اعلام شد در این واحد به ارزیابی واحد های شرکت کننده پرداخته خواهد شد و در سطح استانی توسط استانداری تقدیر خواهند شد و پس از معرفی در سطح کلان کشوری نهاد ریاست جمهوری از فعالین این عرصه تقدیر خواهند کرد.

در ادامه معصومه پیر دهقان معاون ورزش بانوان با اشاره به برگزاری جشنواره بیان کرد: با برپایی نمایشگاه و ایجاد غرفه هایی، مشاغل خانگی ،کارگاهی و کارخانه ای تولیدات خود را در معرض آحاد مردم قرار خواهند داد.

پیردهقان گفت: ادارات زیر مجموع برگزار کننده این جشنواره با همکاری مضاعف خود با اداره ورزش و جوانان می توانند در برگزاری هر چه بهتر جشنواره به ما کمک کنند و بتوانیم صنعت ورزش را در استان همدان رونق دهیم.