مدیرکل ورزش و جوانان استان:

۵۳ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته است

حقیقی افزود: در سفر ریاست محترم جمهور ۲۱۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی ورزش استان اختصاص یافت که تاکنون ۵۳ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش فردای همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار استاندار همدان با وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر با حمایت استاندار محترم کارهای خوبی در ورزش استان صورت گرفته است.

وی افزود: در سفر ریاست محترم جمهور ۲۱۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی ورزش استان اختصاص یافت که تاکنون ۵۳ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

علی حقیقی اظهار داشت: این اعتبار سهم بسیار خوبی برای ورزش و جوانان استان همدان بود که صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی شد.

مدیرکل ورزش و همدان خاطر نشان کرد: 58 پروژه از مجموع ۷۱ طرح ورزشی استان همدان از اعتبارات ملی تامین می شود و امیداوریم وزیر محترم ورزش و جوانان نگاه ویژه به این پروژه ها داشته باشند .

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به تکمیل طرح‌های نیمه تمام این استان دارد و پیگیری‌های موثر استاندار و همراهی نمایندگان مردم استان نیز منجر به تسریع روند اجرای این طرح‌ها شده است.

حقیقی ادامه داد: سرعت تکمیل طرح‌های ورزشی همدان در حالی شتاب گرفته که علاقه مندان به ورزش شاهد حرکت جهادی دولت برای تکمیل طرح‌های ورزشی این استان هستند.